أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۴۲۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
عباسی در گفتگو با سراج۲۴:
رویداد «شتاب ویکند کودک» به همت مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج با هدف درآمدزا کردن محصولات طرح شتاب در روزهای ۲۹ بهمن لغایت اول اسفندماه برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه 598، مهدی عباسی، مدیر مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج در گفت‌وگو با سراج24، با بیان اینکه این رویداد سه‌روزه با هدف درآمدزایی ارزی محصولات طرح شتاب به‌صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: در رویداد «شتاب ویکند کودک»، ۱۲۰ نفر در قالب ۳۵ گروه از سراسر کشور شرکت کردند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در این برنامه کارگاه‌های آموزشی از قبیل «سئو نرم‌افزار و بازی در گوگل پلی»، «آشنایی با کمینه محصول»، «قوانین و چالش‌های تبلیغات و انتشار در گوگل پلی»، «نحوه ارائه به سرمایه‌گذار» و «بوم مدل کسب‌وکار» برگزار شد و در نهایت، گروه‌های شرکت‌کننده توسط فعالان اکوسیستم اپلیکیشن و بازی حمایت شدند.

عباسی در ادامه با اشاره به مشارکت بالای بانوان فعال بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه در شتاب ویکند بیان کرد: اکثریت افراد شرکت‌کننده در رویداد از آموزش دیدگان دوره‌های آموزشی شتاب در سراسر کشور بودند که با تشکیل گروه‌هایی در این رویداد حضور پیدا کردند.

مدیر مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج در پایان گفت: ۱۰ تیم برتر جهت سرمایه گذاری، وارد فرآیند سرمایه گذاری شده‌اند.

گفتنی است که این رویداد بی‌نظیر برای نخستین‌بار در کشور به‌صورت آنلاین در حوزه‌ی نرم‌افزار و بازی‌های تلفن‌همراه برگزار شد؛ محصولات رویداد «شتاب ویکند کودک» برای رده سنی کودکان پیش‌دبستانی و در ژانر آموزشی تولید می‌شوند.

لازم به ذکر است که برای آشنایی با طرح ملی شتاب می‌توانید به سایت shetab.info مراجعه نمایید.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها