أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۴۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
آیت الله میرباقری:
آیت الله میرباقری: با طناب سازمان جهانی بهداشت در چاه نروید. ما نمی دانیم چگونه است؟ سال گذشته می‌گفتند کرونا از ایران به عراق آمده، عراق مرزها را بسته. امسال می گویند کرونا از عراق به ایران آمده.
به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، آیت الله میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری در برنامه «مخاطب خاص» از شبکه سه پیرامون کرونا مطالبی فرمودند که عناوین مهم آن در ادامه می آید:

-نمی دانیم چقدر از موانع زیارت ابی عبدالله الحسین (ع) جعلی است چقدر واقعی. به طور مکرر گفته ایم به سازمان بهداشت جهانی کمترین اعتماد را هم نداریم. این ها دشمن هستند و پرونده سیاهی دارند.

-با طناب سازمان جهانی بهداشت در چاه نروید. ما نمی دانیم چگونه است؟ سال گذشته می‌گفتند کرونا از ایران به عراق آمده، عراق مرزها را بسته. امسال می گویند کرونا از عراق به ایران آمده. ایران مرزها را می بندد. هیچ حرف علمی واضح و روشنی نیست.

-به اسم کرونا اطراف امام حسین(ع) را خلوت کردند. فرستادن چهارده میلیون نوجوان و جوان به قتلگاه فضای مجازی بی مهابا که آسیب به بشریت نمی زند، خطر فقط این هاست!

-سازمان‌های جهانی به‌قدری علم پزشکی را آمیختۀ به سیاست‌های آلوده کرده‌اند که انسان نگران می‌شود که آبرویی برای این علم باقی نگذارند!  دانشمندانِ عزیز و ارجمند ما به آن دستگاه‌ها اعتماد نکنند.

-جامعۀ پزشکیِ کشور موردِاحترام و موردِاعتمادِ همۀ ما هستند و به‌شدت زحمت می‌کشند؛  خواهش ما از این بزرگواران این است که با سازمان بهداشت جهانی، که علم را آلودۀ به سیاست‌های غلط کرده‌اند و پروندۀ سیاهی در خیانت به ملت‌ها دارند، فاصله‌گذاری کنند و با طناب آنها به چاه نروند.

-اگر توجیهی برای محدویت یا تعطیلی زیارت عتبات مطرح می‌شود، باید به‌صورتِ حرف روشنِ علمی زده شود و قواعد و قوارۀ علمی داشته باشد و ذوقی نباشد.  ان‌شاء‌الله زمینه‌ای فراهم بشود که مردم از فضیلت‌های زیارتِ از نزدیک، محروم نشوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها