يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۳۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
فرمانده کل ارتش گفت: ماه گذشته در اواخر دوران ریاست جمهوری ترامپ، منطقه دچار یک شرایط ویژه‌ای شد، ما در این شرایط باید آمادگی نیروهای‌مان را به صد در صد می‌رساندیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: فرمانده کل ارتش گفت: ماه گذشته در اواخر دوران ریاست جمهوری ترامپ، منطقه دچار یک شرایط ویژه‌ای شد، ما در این شرایط باید آمادگی نیروهای‌مان را به صد در صد می‌رساندیم.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، با اشاره به اقتدار دفاعی ایران، گفت: تمام آموزش‌ها، سازماندهی‌ها، تمرین‌ها در ارتش‌ها و نیروهای مسلح برای این است که اگر یک روزی حادثه‌ای اتفاق افتاد بتوانند در مقابل آن بایستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با نگاهی به تحولات منطقه بر مَدار اتفاقات ریاست جمهوری آمریکا و سیاست‌های رئیس جمهور پیشین جنایت‌کار آمریکا، تصریح کرد: ماه گذشته در اواخر دوران ریاست جمهوری ترامپ، منطقه دچار یک شرایط ویژه‌ای شد، ما در این شرایط باید آمادگی نیروهای‌مان را به صد در صد می‌رساندیم.

موسوی افزود: از طرفی هم بدخواهان و دشمنان باید می‌فهمیدند که محاسباتشان را درست انجام دهند و محاسبه غلط انجام ندهند، بسیاری از اتفاقات ناگواری که در طول تاریخ در جهان افتاده ناشی از محاسبه غلط یک قُلدری بوده است.

فرمانده کل ارتش گفت: ما در چنین شرایطی وظیفه داریم، این علامت آمادگی و این علامت را که اگر از کسی خطایی سر بزند، با قاطعیت، جِدیت و به نحو پشیمان‌کننده‌ با آن مواجه خواهیم شد، به آنها می‌دادیم که محاسبه غلط صورت نگیرد و همچنین باید آمادگی‌هایمان را پای کار می‌آوردیم. بخاطر این خیلی با سرعت یعنی در کمتر از ۱۵ روز، نیروهای مسلح ۱۰ رزمایش انجام دادند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: اگر دقت کرده باشید ارتش آن رزمایش بزرگ پهپادی را در سمنان انجام داد، نیروی هوایی ارتش در همه این رزمایش‌ها حضور داشت و نقش ایفا می‌کرد، رزمایش نیروی دریایی و رونمایی از اتفاق بسیار مبارک «ناوبندر» («مُکران»)این نیرو را داشتیم و بعد از نیز عملیات ترکیبی نیروی زمینی را سواحل جنوب و جنوب شرق کشور( رزمایش اقتدار ۹۹) داشتیم و اخیراً هم دومین رزمایش مُرکب(امنیت دریایی) با روسیه برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش‌ها به افزایش مهارت‌ها کمک می‌کند و هم اینکه به همه علامت می‌دهد که ما خواهان امنیت منطقه هستیم و با قدرت برای حفظ امنیت این منطقه ایستاده‌ایم و بیگانگانی که با شعارهای دروغین کمک به بعضی کشورهای منطقه وارد می‌شوند، بجز ایجاد ناامنی در اینجا کاری دیگری ایجاد نمی‌کنند.

سرلشکری موسوی با تاکید بر اینکه امنیت منطقه فقط به دست کشورهای منطقه امکان‌پذیر است، تاکید کرد: پیام دیگر این رزمایش تحکیم دوستی‌ها و روابط دوستانه با کشور روسیه در عرصه نظامی است که سال‌های سال در موضوعات مختلف ادامه داشته است از جمله این چیزی که اخیراً شاهد آن بودید و در آینده هم این‌ها هم با روسیه و هم با برخی کشورهای دیگر ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها