يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۳۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸۰۰ خانه در زلزله سی‌سخت تخریب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حسین کلانتری جمعه شب در نشست با فرماندار شهرستان دنا افزود: کانکس‌هایی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد استان شده که به زودی کمپ یا شهرک کانکسی برای اسکان موقت ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی کمک‌ها و عدالت در توزیع امکانات انجام شود، گفت: همه نیازمندی‌ها از جمله چادر و امکانات اولیه تحویل خانوارهای آسیب دیده شده است.

استاندار تصریح کرد: خانه‌های مردم باید زیباتر، محکم‌تر و مقاوم‌تر از پیش ساخته شوند و خدمات رسانی و همدلی و انسجام در زلزله سی سخت در کشور بی نظیر بود.

وی با اشاره به تخریب کامل ۱۸۰۰ خانه در زلزله افزود: آواربرداری به سرعت در حال انجام است و باید تا پایان اسفند انجام و بلافاصله احداث و ساخت و ساز آغاز شود.

کلانتری تاکید کرد: شهر برای آواربرداری باید ناحیه بندی و محور بندی شود و هیچ کندی و توقفی در فرایند آواربرداری و ساخت و ساز قابل قبول نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها