يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۶۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
​دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف امروز (شنبه) بیانیه‌ای درباره دیدار مرجع عالیقدر شیعیان با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جماران: دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف امروز(شنبه) بیانیه ای درباره دیدار مرجع عالیقدر شیعیان با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان صادر کرد.

پاپ فرانسیس در جریان سفر به عراق ، صبح امروز (شنبه ) به منزل آیت الله «سید علی سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان عراق در نجف اشرف رفت و با وی ملاقات کرد.

دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف امروز(شنبه) بیانیه ای درباره دیدار مرجع عالیقدر شیعیان با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان صادر کرد.

بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی درباره دیدار با پاپ

در این بیانیه آمده است که درباره چالش های بزرگی که بشریت در این دوران با آن روبروست و نقش ایمان به خداوند سبحانه و تعالی و پایبندی به ارزش های والای اخلاقی برای غلبه بر آنها گفتگو و تبادل نظر شد.

در متن این بیانیه چنین آمده است:

حضرت آیت الله العظمی سیستانی صبح امروز(شنبه) با پاپ فرانسیس پاپ کلیسای کاتولیک و رئیس دولت واتیکان دیدار کرد.

در این دیدار درباره چالش های بزرگی که بشریت در این دوران با آن روبروست و نقش ایمان به خداوند سبحانه و تعالی و پایبندی به ارزش های والای اخلاقی برای غلبه بر آنها گفتگو و تبادل نظر شد.

حضرت آیت الله سیستانی در این دیدار در مورد بی عدالتی، ستم، فقر، آزار و اذیت های مذهبی و فکری، سرکوب آزادهای اساسی و فقدان عدالت اجتماعی که کشورهای مختلف از آن رنج می برند، به ویژه جنگ ها و اقدامات خشونت بار، محاصره اقتصادی، آوارگی و دیگر مواردی که ملت های منطقه ما به ویژه ملت فلسطین در اراضی اشغالی از آن رنج می برند، صحبت کردند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها