يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۶۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی٩ ایستگاه دیگر مترو به اتمام رسیده است و احتمالا در فروردین ماه سال بعد به بهره برداری خواهند رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، «سید مناف هاشمی » با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی همکاران در احداث ایستگاه‌های مترو، تلاشمان بر این است خدمت رسانی بهتری را در این شرایط و با توجه به بحث فاصله گذاری اجتماعی به شهروندان داشته باشیم گفت: این ایستگاه‌های جدید در خط ٦ و ٧ مترو تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعداد دیگری از ایستگاه‌های آماده افتتاح مترو تهران در روز‌های ۲۰ و ۲۵ اسفند ۹۹ به بهره‌برداری میرسند تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری دو ایستگاه دولاب و قیام در ۱۴ اسفند ماه که بصورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسیدند" شمار ایستگاه ها‌ی مترو پایتخت به ١٣١ ایستگاه خواهند رسید.
 
هاشمی اظهار داشت: با بهره برداری از این ایستگاه‌ها تعداد جابه جایی مسافران روزانه به تعداد٢ میلیون ٢٠٠ نفردر شرایط عادی وغیر کرونایی خواهد رسید.
 
هاشمی در پایان افزود: تلاش من و همه همکارانم در این حوزه خدمت رسانی بهتر و توسعه و نوسازی ناوگان عمومی پایتخت است؛ بنابراین گزارش ایستگاه‌های تربیت مدرس، شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی ویادگار امام (ره) قطعا افتتاح خواهند شد و ایستگاه‌های آهنگ، شهرک آزمایش، اقدسیه، مرزداران وباقرخان در مراحل نهایی کارهستندکه یا در روز‌های آخر سال به بهره برداری می‌رسند یا انشاالله در فروردین ماه به روی مردم شریف بازگشایی خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها