يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۶۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
امروز مورخ ۱۷ اسفند ۹۹ عرضه اوراق آتی نقره در بازار سرمایه آغاز می شود.
به گزارش پایگاه 598، زمانی که بازار آتی سکه سال ٨٧ در بورس کالا راه‌اندازی شد حجم معاملات کمتری نسبت به بازار‌های آزاد داشت.


طلا یا نقره چگونه در بازار های جهانی معامله می‌شوند؟
از نظر فنی، معاملات با طلا (نام XAU) یا نقره (نام XAG) مانند معاملات با هر جفت ارز منعقد می‌شود، با این تفاوت که یکی از ارز‌های این معاملات فلزی است.  جفت ارز (به انگلیسی Currency Pair) دو ارز متفاوت است که در برابر هم معامله می‌شوند و قیمت یک ارز در برابر ارزی دیگر مشخص می‌شود.

هیچ استراتژی تجاری برای فلزات گرانبها وجود ندارد: هر استراتژی تجاری، قطعات ید مثلا همتراز تجارت CFD، در معاملات فلزات گرانبها قابل استفاده است، زیرا تمام  components مولفه‌های استراتژی‌های معاملاتی: شاخص‌های فنی، ابزار تجزیه و تحلیل فنی خطی، میانگین متحرک به تغییر قیمت واکنش نشان می‌دهند.

حال امروز  مورخ ۱۷ اسفند  ۹۹ علی رغم امکان  عرضه قانونی آن  نقره در بورس،  قرار است برای نخستین بار این  امر  اجرایی شود لازم به ذکر است در نظر گرفتن قیمت تسویه در روز سررسید بر مبنای قیمت روز جهانی نقره و نرخ ارز سنا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها