أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۴۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در ابتدای این جلسه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از تمهیدات ویژه برای تامین کالا‌های ضروری و تثبیت و مدیریت قیمت قیمت کالا‌ها متناسب با نیاز مردم در آستانه سال جدید ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در ابتدای این جلسه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از تمهیدات ویژه برای تامین کالاهای ضروری و تثبیت و مدیریت قیمت قیمت کالاها متناسب با نیاز مردم در آستانه سال جدید ارائه کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اجرای کامل و سریع برنامه های تنظیم شده برای تامین کالا و مدیریت قیمت ها،گفت: از جمله جلوه های شکست دشمن در جنگ اقتصادی، وفور کالاهای ضروری در بازار در شرایط سخت کشور بوده اما متاسفانه مدیریت قیمت ها به نحو مناسبی انجام نشده و به زندگی و معیشت مردم فشار وارد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تصریح کرد: دولت در اجرای تذکرات مقام معظم رهبری در مدیریت قیمت کالاهای اساسی، برنامه هایی را در نظر گرفته است که امیدوارم با همکاری اصناف و بخش خصوصی، به سرعت اجرایی شود و با سوء استفاده و گرانفروشی خاطیان برخورد شود.

دستور روحانی برای کنترل گرانی‌ها

رئیس جمهور در همین رابطه وزارت صمت را موظف کرد با طراحی های ویژه و سریع الوصول ضمن کوتاه کردن مسیر زنجیره تولید تا توزیع و عرضه گسترده میوه و مواد غذایی به همراه شفافیت اطلاعات در ایام سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان برای کاهش قیمت ها اقدامات لازم را انجام دهد.

روحانی افزود: شرایط جاری کشور بویژه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم ایجاب می کند اختلاف نظرها به حداقل برسد و امور کشور در سایه همصدایی و اجماع همه قوا مدیریت شود .

رئیس جمهور به موفقیت نظام در خنثی سازی توطئه دشمنان مبنی بر فروپاشی اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نباید با اقدامات، رفتارها و گفتارهایی که امنیت و اعتماد اجتماعی مردم را خدشه دار می کند، امواج مخرب و بدبینانه به سطح جامعه فرستاده شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها