يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۶۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
پاپ در موصل:
پاپ فرانسیس بعد از اربیل با هلیکوپتر به موصل رفت تا از بعضی از کلیساهایی که تروریست های داعش آن را تخریب کردند، بازدید کند. وی در کلیسای "حوش البیعة" سخنرانی کرد و گفت کاهش شمار مسیحیان در خاورمیانه خسارت بزرگی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «حوزه»، پاپ فرانسیس بعد از اربیل با هلیکوپتر به موصل آمد تا از بعضی از کلیسا هایی که تروریست های داعش آن را تخریب کردند، به ویژه کلیسای بزرگ "قره قوش" بازدید کند.

پاپ بعد از رسیدن به شهر موصل در کلیسای "حوش البیعة" سخنرانی کرد و با اشاره به اینکه در عراق شاهد همکاری بزرگی بودم و کاهش شمار مسیحیان در خاورمیانه خسارت بزرگی است، از مسیحیان خواست به موصل برگردند.

وی برای قربانیان تروریسم دعا کرد و گفت: دوری از ارزش های الهی منجر به گسترش شر شده است.

گفتنی است هدف اصلی پاپ از سفر به عراق، تقویت مسیحیت در منطقه است که در این سخنرانی خود به صراحت به آن اشاره کرده است. در این شرایط متاسفانه شاهد بودیم برداشت های متفاوت و نادرستی از دیدار وی با حضرت آیت الله سیستانی مطرح شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها