أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۴۸۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
برخی اخبار حکایت از این دارد که شاید دولت در پایان سال 99 به مردم عیدی بدهد موضوعی که در سال های گذشته انجام نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشت سال پیش، پنجم اسفند ماه سال ۹۱ برای اولین بار در اقتصاد ایران یک دولت مبلغی به میزان ۸۵ هزار تومان به عنوان عیدی برای عموم مردم به حساب سرپرستان خانوارها واریز کرد. اتفاقی که دیگر در اقتصاد ایران تکرار نشد. اما آیا این بار هم در آخرین سال فعالیت یک دولت، ممکن است این اتفاق بیفتد؟

آخرین بار هم که مردم عبارت عیدی دولت به مردم را شنیده بودند مربوط به ۹ فروردین ماه امسال است که گفته بود « عیدی امسال، همکاری مردم برای از بین بردن بیماری کرونا است».

پرداخت سود سهام عدالت به بهار سال بعد موکول شد، ازسرگیری فروش سهام عدالت مردم در بورس تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد و تنها گزینه باقی مانده پرداخت عیدی نقدی به مردم است که این هم فعلا چندان گزینه پررنگی نیست.

با توجه به این که دولت در امسال دو مرحله یارانه کرونا و دو مرحله وام یک میلیون تومانی کرونا پرداخت کرد، ممکن است که یکی از این طرح‌ها دوباره اجرا شود. یعنی این احتمال وجود دارد که مرحله سوم وام یک میلیون تومانی پرداخت شود یا یارانه معیشتی کرونا که در اسفند ماه آخرین مرحله آن واریز می‌شود در سال آینده برای چند ماه ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها