أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۴۸۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
در پی مرگ هفت بیمار در یکی از بیمارستان های دولتی اردن به دلیل اتمام اکسیژن، مردم این کشور تظاهرات کرده و خواستار برکناری دولت شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مردم اردن در شهرهای مختلف این کشور از جمله امان در اعتراض به عملکرد بد دولت در مدیریت بحران کرونا تظاهرات کردند.

آنها کل مسئولان دولت را مسوول مرگ این هفت تن دانسته و خواستار برکناری دولت و مجازات مسوولان شدند.

این تظاهرات در حالی صورت می گیرد که منع آمد و شد در اردن در حال اجراست.

معترضان می گویند در این فاجعه نه تنها وزیر بهداشت بلکه کل دولت مسوول است. آنها توسل به راه حل امنیتی برای مقابله با مشکلات را رد و اعلام کردند، راه حل این است که خط مشی موجود و سیاست و روش تشکیل دولت ها تغییر کند.

همچنین فعالان در استان مأدبا واقع در جنوب پایتخت تحصن کردند. آنها اعلام کردند، مساله فقط به یک وزیر یا دولت مربوط نمی شود بلکه به سیاست و خط مشی در تشکیل دولت و نحوه اداره کشور مربوط می شود. آنها خواستار برکناری دولت و تغییر ساز و کار تشکیل دولت ها شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها