أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۴۹۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
پنجمین سایت 5G همراه اول، صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ اسفند با حضور استاندار، شهردار و نمایندگان استان قم در مجلس، جمعی از مدیران همراه اول، شرکت مخابرات ایران و اصحاب رسانه در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598، پنجمین سایت 5G همراه اول، صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ اسفند با حضور استاندار، شهردار و نمایندگان استان قم در مجلس، جمعی از مدیران همراه اول، شرکت مخابرات ایران و اصحاب رسانه در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) به بهره‌برداری می‌رسد.

همراه اول که از سال ۱۳۹۵ ورود به فناوری 5G را آغاز کرده و با استفاده از توان داخلی فرآیند بومی‌سازی‌ این فناوری را پیش برده، دهم اسفندماه و هم‌زمان با بهره‌برداری از نخستین سایت 5G تهران توانست بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران را به ثبت رساند.

چهارمین سایت 5G همراه اول نیز ۲۳ اسفند با توجه به اهمیت جایگاه علم و دانش، در مجموعه باغ کتاب تهران با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

دلیل انتخاب قم به‌عنوان مرکز حوزه‌های علمیه کشور برای این مرحله از راه‌اندازی سایت‌های 5G، تقویت نشر معارف دینی با تکیه بر پتانسیل فناوری‌های نوین عنوان شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها