يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۹۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۱ قرار گرفته و هوای تهران برای همه گروه‌های جامعه آلوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۱ قرار گرفته و هوای تهران برای همه گروه‌های جامعه آلوده و وضعیت قرمز است. همچنین ذرات معلق در روز‌های پایانی سال در حال جولان بوده و آلودگی هوا در تهران تشدید یافته است.

همچنین شاخص کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته به‌طور میانگین بر روی عدد ۱۴۱ قرار داشت وهوای تهران در مرز آلودگی بود.

تهران از ابتدای سال همزمان با شیوع کرونا ۱۶ روز هوای پاک (آبی)، ۲۲۵ روز هوای قابل قبول، ۱۰۶ روز هوای ناسالم (خاکستری) برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۵ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.
 
این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت ۱۴ روز هوای پاک، ۲۴۴ روز هوای قابل قبول، ۹۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۸ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشت.

همچنین کمترین دمای هوای تهران در حال حاضر ۱۱ درجه و بیشترین دما ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها