يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۹۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پیشگیری از سرقت اولویت نوروزی پلیس تهران است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جلسه قرارگاه نورورزی امام علی (ع) با تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: پلیس در ایام نوروز در آماده باش صد درصدی است و همه توان و امکانات خود را بکار خواهد برد تا خللی به امنیت و آرامش مردم وارد نشود.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه در ایام نوروز همه پلیس‌های تخصصی تلاش خواهند کرد تا مردم تعطیلات خوبی را داشته باشند، گفت: دراین ایام علاوه بر خدمت بی‌وقفه به مردم، اولویت اصلی ما پیشگیری از سرقت منزل است.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی ایستگاه‌های نوروزی پلیس در سطح پایتخت، بیان داشت: مردم عزیز ما اطمینان داشته باشند که پلیس در خدمتگزاری به آنان لحظه‌ای تعلل نخواهد داشت و همه تلاش خود را بکار خواهد بست تا شهروندان گرانقدر پایتخت لحظات خوشی را در تعطیلات نوروزی سپری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها