أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۰۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
فرمانده نیروی انتظامی از آماده باش ۲۷۳ هزار مأمور پلیس در تعطیلات نوروزی خبر داد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: خدا را شکر که نعمت امنیت در کشور عزیزمان برقرار است و امروز به پاس زحمات تمام رزمندگان اسلام و مجاهدتهای ایثارگران عزیز، تلاش بی‌وقفه نیروهای خدوم انتظامی، هدایتهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، امنیتی باثبات در کشور داریم که این را مدیون شهدای عزیزمان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود در اثر ابتلا به کرونا از دست دادند، تصریح کرد: کادر درمانی ما زحمات زیادی را انجام دادند که بر روح شهدای سلامت درود می‌فرستیم؛ توان‌ درمان و جلوگیری از بیماری در کشور ما، به نسبت کشورهایی که ادعای پیشرفتگی دارند، بیشتر بوده است، در مقطعی 500 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دادند هر چند که جان‌باختن یک نفر نیز بر اثر این بیماری زیاد است اما اکنون آمار فوتی های کرونایی دو رقمی شده است.

سردار ‌اشتری با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه، به صورت میانگین 10 هزار نفر از پرسنل پلیس مشغول اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا بودند،گفت: نیروی انتظامی دوش به دوش کادر درمانی در حال خدمت بوده و است ضمن اینکه تمام ماموریتهای جاری خود را به خوبی انجام داد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ایجاد نظم و امنیت در تهران بزرگ، یکی از شاخصه‌های ما است، اعلام کرد: امنیت را در تهران بزرگ شاهدیم البته حتماً ضعفها و خلاءهایی وجود دارد که در سال 1400 باید برطرف شود اما نیروی انتظامی تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که در دو مقوله امنیت و سلامت نقش داشتیم، به شعار نوروزی پلیس مبنی بر «امنیت سلامت و نشاط بهاری» اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 273 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی از 25 اسفند تا 15 فرودین از مرزها تا مرکز، در جاده‌ها، روستاها و شهرها حضور دارند و بیش از 40 هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده را در ایام نوروز به کار می‌گیریم البته این موارد به غیر از برنامه‌های جانبی است که هر استان خودش اجرا می‌کند.

سردار اشتری از مردم خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز و خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم مردم عزیز، حین سفرها قوانین و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند و به توصیه‌های نیروهای پلیس توجه داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها