أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۱۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک روان در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ ایرج کهریزی، در گفتگو با خبرنگار مهر، از تردد روان و عادی در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان دماوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به این شهرستان ممنوع و مشمول جریمه خواهد بود.

کهریزی در ادامه با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است افزود: با توجه به شیوع کرونا در حال حاضر شاهد هیچ گره ترافیکی و یا حجم بالای خودروها در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نیستیم.

وی بیان داشت: کسانی که در حال بازگشت به محل سکونت خود هستند در طول مسیر نباید به شهرهای ممنوعه و نارنجی و قرمز وارد شوند و برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد می‌شود و به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب و عجله و با صبر و حوصله در جاده‌های کوهستانی رانندگی کنند.

کهریزی همچنین گفت: در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از همه هموطنان خواست که این ایام را در منازل خود بمانند و جهت جلوگیری از انتشار این ویروس از هر گونه سفر غیر ضروری بپرهیزند تا انشاالله بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها