يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۲۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
معاون دفتر اقتصادی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تمدید خودکار اجاره نامه ها و سقف افزایش اجاره بها توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه 598، قائدی معاون دفتر اقتصادی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تمدید خودکار اجاره نامه ها در سال ۱۴۰۰ توضیح داد: قرارداد مستاجرانی که بعد از تیرماه تمام می‎‌شود به صورت خودکار تمدید می‎‌شود.

او با اشاره به اینکه موجر به دلیل تمدید خودکار قرارداد، نمی‌تواند حکم تخلیه بگیرد گفت: بعد از پایان قرارداد مستاجر موظف نیست خانه را تخلیه کند و توسط مراجع قضایی حکم تخلیه صادر نمی‎شود.

این مقام مسئول بیان کرد: امسال میزان افزایش اجاره ‎بها در تهران ۲۵ درصد، کلانشهر‌ها ۲۰ درصد و سایر شهر‌ها ۱۵ درصد است.

قائدی توضیح داد: در شرایطی که موجر قصد ساخت یا فروش واحد مسکونی خود را داشته باشند یا واحد مسکونی را برای فرزند خود که تشکیل خانواده داده است بخواهد، همچنین اگر مستاجر برای چند ماه اجاره بها را پرداخت نکرده باشد، امکان صدور حکم تخلیه وجود دارد.

معاون دفتر اقتصادی وزارت راه و شهرسازی در خصوص وام ودیعه تصریح کرد: پرداخت وام ودیعه‌ مسکن به لحاظ شرایط کرونا در صورت موافقت مجدد ستاد مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ هم ارائه خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها