يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۲۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
تعدادی از کاربران توییتر، با استفاده از هشتگ «#رای_من_جلیلی» از سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند تا برای انتخابات آتی ریاست جمهوری نامزد شود.
به گزارش پایگاه 598، تعدادی از کاربران توییتر، با استفاده از هشتگ «#رای_من_جلیلی» از سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند تا برای انتخابات آتی ریاست جمهوری نامزد شود. اشتراک این هشتگ از شب گذشته با فراخوان حامیان سعید جلیلی در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده و تا این لحظه به بیش از 78 هزار توییت رسیده و داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی در 12 ساعت اخیر شده است.



این هشتگ درحالی کار شده است که تا این لحظه مشخص نیست که آیا جلیلی قصد حضور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد یا خیر!

در همین خصوص یکی از کاربران توییتر نوشت: "داغ شدن غیرمنتظره و زودهنگام! هشتگ ‎#رایمنجلیلی توسط حساب‌های واقعی بدون حضور شاخ‌ها و با وجود عدم ورود ‎سعید جلیلی به فضای ‎انتخابات در واقع اعلام موجودیت ‎جریان انقلابی مستقل در اعتراض به بایکوت این جریان توسط پدرخوانده‌ها و رسانه‌های رسمی کشور بود."



محمدصادق شهبازی، چهره به نام عدالتخواهان نیز در توییتی نوشت: "‏برای ایستادن مقابل وضع موجود، برای رها کردن کشور از دست دلالها، سرمایه‌دارها، متحجران و پدرخوانده‌ها و برای نجات کشور از دست محافطه‌کاران و غرب‌گرایان رای من جلیلی است."


کاربر دیگری ریاست جمهوری جلیلی را پیروزی توده‌های مختلف مردم بر اشراف پر طمع دانست و افزود: "با ریاست جمهوری جلیلی، این‌بار مردم پای سفره انقلاب می‌نشینند."

یک کاربر دیگر نیز نوشت: "‏باید به کسی رأی داد که فردا روز، کابینه‌ش رو‌ بر اساس شایستگی از بین نخبگان انتخاب کنه نه بر اساس ائتلاف و به خاطر دادنِ سهمِ احزاب سیاسی چپ و راست!"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها