أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۳۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
وزیر اقتصاد با ارسال لوح سپاسی، از مدیرعامل و کارکنان بانک ملت به دلیل عملکرد خوب و کسب رتبه برتر عملکرد مالی در بین بانک های دولتی و خصوصی تشکر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در این لوح سپاس با اشاره به نقش ویژه بانک ها در اقتصاد هوشمند و هموار سازی مسیر رشد و توسعه، بهبود عملکرد مالی بانک ها را زمینه ساز رشد اقتصاد ملی توصیف کرده است.

وزیر اقتصاد با بیان این که بانک ملت در راستای سیاست های دولت در حمایت از واحدهای تولیدی حرکت کرده است، از کسب رتبه برتر عملکرد مالی در بین تمام بانک های دولتی و خصوصی از سوی این بانک، براساس رتبه بندی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال 1399 خبر داده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها