يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۳۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش‌های پراکنده در استان‌های غربی از فردا (پنج شنبه- ۱۹ فروردین‌ماه) خبر داد و گفت: دمای هوا امروز در سواحل خزر تا هفت درجه کاهش می‌یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش های پراکنده در استان‌های غربی از فردا ( پنج شنبه- ۱۹ فروردین‌ماه) خبر داد و گفت: دمای هوا امروز در سواحل خزر تا هفت درجه کاهش می‌یابد.

«فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز (چهارشنبه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود.

وی گفت: برای فردا با ورود سامانه بارشی جدید از عصر پنج شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب‌ غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

گودرزی گفت: امروز هم چنین دمای هوا در سواحل دریای خزر، ۵ تا ۷ درجه‌ کاهش می‌یابد. دریای خزر مواج است و ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل گیلان، مازندران و گلستان تا 1.5 متر خواهد رسید.

وی ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها