يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۵۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
هنوز به طور رسمی اعلام نشده که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قصد حمایت از او را دارد و این موارد گمانه‌زنی است که البته دوستان ائتلاف موافق حضور کوثری هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آنا، فرشته صائمی؛ طی روزهای اخیر خبر اعلام حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت از کاندیداتوری اسماعیل کوثری برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس منتشر شد که سخنگوی شورای وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار آنا ضمن تکذیب این خبر بر مواضع قبلی این شورا مبنی بر حمایت شورای وحدت از یک خانم در انتخابات میان دوره‌ای مجلس تاکید کرد.  منوچهر متکی به صراحت اعلام کرد «برابر مصوبه هیات عالی شورای وحدت نامزد مورد تایید این شورا برای انتخابات میان‌دوره‌ای تهران یک خانم است که از بین خانم های ثبت نام شده برگزیده و اعلام خواهد شد.»

احتمال حمایت شورای ائتلاف از اسماعیل کوثری

اما نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار آنا نه تنها خبر اعلام حمایت این شورا از اسماعیل کوثری در انتخابات میان دوره‌ای مجلس را تکذیب نکرد بلکه از خرسندی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور کوثری در انتخابات مجلس خبر داد.

مهدی چمران درباره حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از اسماعیل کوثری در انتخابات میان دوره‌ای مجلس گفت: هنوز به طور رسمی اعلام نشده که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قصد حمایت از او را دارد و این موارد گمانه‌زنی است. البته دوستان موافق حضور کوثری هستند و از حضور اودر انتخابات خرسند هستند، اما هنوز در مورد حمایت شورای ائتلاف از کوثری صحبت رسمی نشده است.

این چهره اصول‌گرا در مورد یکپارچگی شورای ائتلاف و شورای وحدت برای حمایت از کاندیداها در انتخابات میان دوره‌ای مجلس و ریاست جمهوری تصریح کرد: هنوز با شورای وحدت به نتیجه نهایی نرسیدیم، در مورد انتخابات ریاست جمهوری اصلا شرایط مشخص نیست و برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس هم هنوز صحبتی نشده است.

چمران  در پاسخ به این پرسش که شورای ائتلاف با سردار کوثری گفت‌وگو کرده است؟ خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم. البته بنده با کوثری صحبت نکردم و مطلع نیستم که دوستان دیگری با او صحبت کردند یا خیر. البته نیازی به گفت‌وگو نیست چراکه سردار کوثری شناخته شده است منتها شورای ائتلاف هنوز تصمیم رسمی خود را در مورد حمایت از او را اعلام نکرده است.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان تاکید کرد که این احتمال وجود دارد که در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای ائتلاف از سردار کوثری حمایت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها