يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۶۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
پاسخ تلویحی "رئیس دفتر رئیس‌جمهور" به گلایه‌های اخیر مطرح شده توسط وزارت بهداشت: نمی‌شود توفیقات متعلق به شما و تقصیر‌ها به عهده دیگران باشد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر فوری: پاسخ تلویحی "رئیس دفتر رئیس‌جمهور" به گلایه‌های اخیر مطرح شده توسط وزارت بهداشت: نمی‌شود توفیقات متعلق به شما و تقصیرها به عهده دیگران باشد!

واعظی اظهار کرد: در همه موج‌هاي قبلي كه ما توانستيم آنها را مهار و وضعيت را مديريت كنيم، همبستگي، در كنار يكديگر بودن، هماهنگي و انسجام وحدت نقش حياتي داشت. در حقيقت عامل اصلي توفيق كشور، اينها بود.

عصبيت‌ها و هيجانات و بیان نكاتي كه بسياري از آن نيز با واقعيت‌ها مطابقت ندارد، جز اينكه روان جامعه را دچار آسيب مي‌كند و اختلال به وجود مي‌آورد، هيچ كاركرد ديگري ندارد. همه ما باید در اين نوع بحران‌ها آرامش خود را حفظ كنيم و از تناقض‌گويي، اتهام‌افكني و سياسي‌كاري و فرافكني دوري كنيم. مردم شاهد و ناظر رفتارهاي ما هستند و دوگانگي‌ها و رياكاري‌ها را تشخيص مي‌دهند.

نبايد تصور كنيم كه به صرف بيان موضوعات از طرف ما، اقناع عمومي صورت مي‌گيرد و انگشت‌هاي اتهام به سوي ديگران كج مي‌شود، اينطور نيست.

بهتر است همه با جان و دل از قايقي كه همگي در آن نشسته‌ايم حفاظت كنيم و در هيچ كجاي آن به بهانه‌هاي واهي و انگيزه‌هاي شخصي و سياسي منفذ ايجاد نكنيم. نباید اینطور شود که توفیقات در کرونا متعلق به یک دستگاه و در زمان خیزش بیماری دستگاه های همکار را مقصر قلمداد کنیم. همه با هم در توفیقات و مشکلات شریک هستیم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها