أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۷۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان‌های بوشهر و فارس پایدار و نرمال است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت ۵.۹ ریشتر در ساعت ۱۱. ۱۱ امروز یکشنبه ۲۹ فروردین‌ماه در مرز استان‌های بوشهر و فارس، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم‌اكنون بدون هیچ‌گونه قطعی در حال سرویس‌دهی به‌صورت نرمال به تمامی مشترکان این استان‌هاست.

 پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان‌های بوشهر و فارس

کانون این زلزله در ۲۸ کیلومتری بندر گناوه، ۳۱ کیلومتری بندر ریگ، ۴۱ کیلومتری شبانکاره، ۹۱ کیلومتری بوشهر و ۱۳۱ کیلومتری یاسوج و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است.

 

همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها