أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۵۸۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
داماد رئیس‌جمهور می‌گوید ظریف و عراقچی هر جای دنیا بودند، از آنها تندیس می‌ساختند اما اینجا متهم‌شان می‌کنند که چرا رفع تحریم کرده‌اید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، کامبیز مهدی‌زاده ضمن یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: «به راستی چرا عده‌ای از موفقیت مردم ناراحت می‌شوند؟ ریشه این شعارها کجاست؟ فحش می‌دهند، فیلم می‌سازند، کاریکاتور می‌کشند تا هموطن خود را خوار و ذلیل کرده و خوراک رسانه بیگانه را فراهم کنند، این کار خود به دشمن گرا دادن است! وزیر و معاونی که رهبر یک کشور از آنها تمجید کرده را هر روز به بهانه‌ای خوار و ذلیل می‌کنند و به آنها انگ می‌زنند. اگر این افراد در هر جای دنیا بودند تندیس و نمادشان را می‌ساختند و از آنها تکریم می‌کردند، اما اینجا کاریکاتور آنها را می‌سازند و تهمت می‌زنند که چرا مقابل دشمن ایستاده‌ای و رفع تحریم کرده‌ای؟»

وی در بخش دیگری از یادداشت خود نوشته است: «انقلابی‌گری به شعار نیست، به داد زدن پشت تریبون نیست، به پاچه‌خواری و چاپلوسی نیست! انقلابی‌گری به عمل و اعتقاد عملی به نظام است.»

جهان‌نیوز درباره این اظهارات نوشت: کدام رفع تحریم؟ ظاهرا آقای مهدی‌زاده خبر ندارد که آقای عراقچی از شش سال پیش هنوز در حال مذاکره است و به تازگی هم به عنوان رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران به وین رفته تا شاید در هفته‌های پایانی دولت کاری انجام دهد.

در کم‌اطلاعی آقای داماد همین بس که از ظریف و عراقچی تقدیر هم شد. در همان موقع «به‌به» گفتن‌ها برای برجام خسارت‌بار، آقایان مذاکره‌کننده حتی دری اصفهانی ده‌ها سکه تمام بهار آزادی گرفتند و تندیس افرادی نظیر ظریف هم ساخته شد اما این در حالی بود که امتیازات نقد هسته‌ای دادند و صرفا وعده‌های نسیه گرفته بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها