يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۵۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب افزایش حق مسکن کارگران در هیات وزیران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز پیشنهاد افزایش حق مسکن کارگران به تصویب هیات وزیران رسید. 

دستمزد کارگران در ۲۳ اسفند ماه در نشست شورای عالی کار دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۰ تعیین شد. در این نشست دستمزد حداقلی کارگران ۳۹ درصد افزایش یافت. با این حساب، حداقل حقوق کارگران از یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به دو میلیون و ۶۵۵ هزار تومان افزایش یافت. با مصوبه شورای عالی کار حق مسکن کارگران به ۴۵۰ هزار تومان رسید. 

کمک هزینه مسکن تنها مولفه‌ای است که باید به تایید هیات وزیران برسد براین اساس این پیشهاد از سوی شورای عالی کار برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شد. 

دریافت هزینه بارداری از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش یافت 
وزیر تعاون در ادامه در توئیتر خود نوشت: همچنین مشکل چند ده هزار بانوی بیمه شده تامین اجتماعی در زمینه افزایش مدت زمان دریافت هزینه بارداری از ۶ ماه به ۹ماه و تامین منابع آن به تصویب دولت رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها