يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۶۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سومین روز ثبت نام ریاست جمهوری؛
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ روز سه‌شنبه آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، از ساعت ۸ صبح ۲۱ اردیبهشت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت نام کنند.

* ثبت نام 130 نفر در انتخابات
سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور روز گذشته درباره تعداد ثبت‌نام‌های داوطلبان تا پایان روز دوم گفته بود که مجموعا در دو روز گذشته ۱۳۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه و برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند.

سومین روز از ثبت نام کاندیداها درحالی آغاز شده است که از روز گذشته خبرهایی درباره کاندیداتوری چهره های شاخص طی روزهای پنج شنبه و جمعه به گوش می رسید.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمود احمدی‌نژاد، رستم قاسمی، صادق خلیلیان، محمد عباسی، حسن سبحانی و محمدحسن قدیری ابیانه از چهره‌هایی بودند که در دومین روز ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفتند.

*رامین مهمانپرست رئیس شورای سیاستگذاری ائتلاف وحدت ملی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.


*علی مطهری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.
 

*محمود صادقی، نماینده ادوار مجلس،‌ عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با حضور در ستاد انتخابات برای نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
 

*مهدی صباغیان نماینده مردم یزد برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، وارد وزارت کشور شد.

 
*بهمن لامعه‌ای مشاور دبیر کل حزب «همت» و معاون سابق بیمه مرکزی ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وارد این کارزار شد.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها