أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۰۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
یکتا ناصر گفت: قرار نیست خیلی بحث های درون گروهی سینما به صورت علنی مطرح شوند و جامعه را درگیر این مسائل کنیم. بهتر است ما بازیگران و هنرمندان خودمان را اصلاح کنیم چرا که با چنین حرف هایی چیزی درست نمی شود.
یکتا ناصر بازیگر سینما در گفت و گو با سینماپرس با بیان این مطلب در مورد حرف های اخیر پرستو صالحی درباره فساد اخلاقی در سینما تصریح کرد: نباید این حرف های درون گروهی رسانه‌ای شوند، چرا که سینما به اندازه کافی در این روزها مشکلات دارد و صحبت های این چنینی نه تنها کمک نمی‌کند، بلکه فضایی برای سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌کند، به ویژه در فضایی که آدم ها می‌توانند قضاوت کنند.

وی ادامه داد: با بیان صحبت‌های این چنینی دردی از سینمای ایران دوا نمی شود و شاید دردها بیشتر هم بشود. سینما از باقی بخش های جامعه مستثنی نیست و همانند دیگر بخش های جامعه برخی ناهنجاری ها در این عرصه هم وجود دارد.

بازیگر «یکی می خواد باهات حرف بزنه» با تاکید بر این که باید دلیل رفتار افرادی که فضای نامناسبی برای سینما ایجاد می کنند، ریشه یابی شود، خاطرنشان کرد: باید دلیل رفتار این افرادی که پیشنهادهای غیراخلاقی می دهند مشخص شود اما این ریشه یابی باید درون گروهی باشد.

ناصر با بیان این که معمولا افرادی که به آن ها چنین پیشنهادهایی می شود سند و مدرکی ندارند، افزود: به لحاظ قانونی نمی توان چنین مسائلی را اثبات کرد و باید این مشکلات از طریق فرهنگ برطرف شوند. اگر افرادی که وارد عرصه سینما می شوند به کارشان اعتقاد داشته باشند سعی می کنند در چهارچوب حرکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها