أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

دبیرسابق جنبش عدالتخواه دانشجویی با تاکید بر اینکه چرا باید برخوردهای خارج از روال عادی وغیرقانونی با رسانه های جبهه انقلاب اسلامی تنها به واسطه انتقاد از برخی مسئولان صورت بگیرد گفت: بعد از اعلام نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانان انقلابی بدون احضاریه رسمی مدیر مسئول سایت تریبون به صورت تلفنی به دادسرای رسانه ها احضار شده است.


محمد صادق شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورد دادستانی تهران با یکی از سایتهای جبهه انقلاب اسلامی گفت: در ادامه برخوردهای صورت گرفته با بعضی از سایتها به واسطه انتقاد از مسئول قوه مقننه سایت تریبون مستضعفین اقدام به بازنشر این وقایع و برخوردهای قضایی با رسانه‌های جبهه انقلاب کرد.

وی افزود: شب قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی سایت تریبون مستضعفین بدون هیچگونه اعلام رسمی  و بدون طی کردن مراحل قانونی در مورد بسته شدن سایت ها فیلتر شد.
 
دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب در سخنرانی شان در حرم رضوی به حمایت از جوانان انقلابی پرداختند. این در حالی است که بعد از وقایع ذکر شده، تیم گرداننده سایت تریبون در نامه ای به مقام معظم رهبری وقایع اتفاق افتاده در مورد سایت خود و سایر سایتهای جبهه انقلاب را باز گو کرده بودند..
 
شهبازی با بیان اینکه بعد از گذشت چهل روز از فیلتر شدن خارج از روال عادی سایت تریبون و اعلام نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانان انقلابی، بدون احضاریه غیر رسمی محمد صالح مفتاح مدیر مسئول سایت تریبون که یکی از فعالان دانشجویی و رسانه ای شناخته شده است به صورت تلفنی به دادسرای رسانه‌ها احضار شده است.
 
 وی تاکید کرد: سئوال مهم این است که چرا باید برخورد های خارج از روال عادی وغیرقانونی با رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی تنها به واسطه انتقاد از برخی مسئولان صورت بگیرد .چرا باید برخوردهای حداکثری با فعال ترین چهره های رسانه ای جبهه انقلاب صرفا به واسطه انتقاد باشد.
 
شهبازی ادامه داد: اقداماتی از این دست موجب دلسردی و بالا بردن هزینه فعالان دانشجویی، رسانه ای و اینترنتی جبهه انقلاب است که در ماههای اخیر مکررا تکرار شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها