أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۱۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
تظاهر كنندگان بحريني، آمريكا و انگيس را عامل زنداني شدن فعالان سياسي بحرين مي دانند و به همين دليل با حمله روز گذشته (دوشنبه 28 فروردين) به سفارت بحرين در لندن، اعتراض خود را ابراز كردند.
العالم، فعالان سياسي بحريني در واكنش به اين حادثه اعلام كردند: حمله تظاهر كنندگان بحريني به سفارت بحرين در لندن پايتخت انگليس و به دست گرفتن تصاوير زندانيان سياسي بحريني پس از ورود به اين سفارتخانه، ناشي از عدم توجه منامه و متحدان غربي اش به مطالبات ملت بحرين از جمله آزادي زندانيان سياسي است.

فعالان بحريني دشنبه (28 فروردين) پس از رساندن خود به بالاي سفارت بحرين در لندن، تصاوير حسن المشيمع از رهبران مخالفان رژيم بحرين و "عبدالهادي الخواجه" فعال حقوقي كه بيش از دو ماه در زندان بحرين دست به اعتصاب غذا زده است، را بر فراز اين سفارتخانه به اهتزاز در آوردند.

سعيد الشهابي دبير كل جنبش احرار بحرين در مصاحبه با شبكه خبري العالم تصريح كرد: تظاهر كنندگان بحريني معتقدند كه دستور حبس فعالان سياسي بحرين از سوي آمريكا و انگليس صادر مي شود به همين دليل تلاش مي كنند كه دولتهاي آمريكا و انگليس را براي آزاد كردن زندانيان سياسي بحريني زيرفشار بگذارند.

الشهابي افزود: حسن المشيمع از رهبران مخالف رژيم بحرين و عبدالهادي الخواجه از فعالان حقوقي، در ميان زندانيان سياسي بحريني بدترين وضعيت جسمي را دارند.
 
وي خاطرنشان كرد: تظاهركنندگان بحريني هنگامي كه متوجه شدند كسي به درخواست آنها اهميت نمي دهد ، به سفارت بحرين در لندن حمله كردند.
 
عباس العمران فعال سياسي و حقوقي بحريني نيز در مصاحبه با العالم گفت: مسئولان انگليس تلاش مي كنند كه با تظاهركنندگان بحريني مذاكره كنند ولي آنها همچنان مصمم به ادامه تظاهرات خود مقابل سفارت بحرين و سردادن شعارهائي از جمله لغو مسابقه اتومبيلراني فرمول يك ، توقف شكنجه در زندان هاي بحرين ، اخراج نيروهاي اشغالگر عربستاني از بحرين و تحقق مطالبات ملت هستند.
 
تظاهركنندگان بحريني كه براي تاكيد بر آزادي زندانيان سياسي و ايجاد اصلاحات در بحرين مقابل سفارت اين كشور در لندن تظاهرات كرده بودند، پس از ورود به سفارت تصاوير الخواجه و المشيمع را در بالاي بام سفارت به دست گرفتند.
 
تظاهركنندگان بحريني جرايم و جنايات رژيم آل خليفه را محكوم كردند و شعارهائي در خصوص لزوم سرنگوني رژيم بحرين و مجازات قاتلان مردم سردادند و آمريكا را به همدستي با رژيم بحرين در ارتكاب جنايات ضد مردم متهم كردند.

عبدالهادي الخواجه در اعتراض به بازداشت غيرقانوني خود از 68 روز پيش در يكي از زندان هاي بحرين اعتصاب غذا كرده است و وضعيت جسمي وخيمي دارد. بسياري از سازمان هاي حقوقي بين المللي بازداشت وي را ظالمانه و غيرقانوني مي دانند.
 
منابع پزشكي و حقوقي نيز درباره خطرناك بودن وضعيت عبدالهادي و حسن المشيمع هشدار داده اند.
المشيمع مبتلا به سرطان غدد از نوع پيشرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها