يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
کشته شدن میناکشی تاپار یکی از هنرپیشه های زن سینمای هندوستان به شکلی فجیع و تکان دهنده جامعه سینمایی این کشور را شوکه کرده است.
جام نیوز به نقل از وال استریت ژورنال، این هنرپیشه هندی که 26 سال داشته است، گفته می شود توسط دو نفر از همکاران سینمایی اش ربوده شده و بعد از دریافت پول از خانواده وی بطرز دلخراشی قطعه قطعه شده است.
به گزارش واحد مرکزی خبر، آدم ربایان میناکشی تاپار را در هتلی در نزدیک مرز نپال نگهداری می کردند که پس از دریافت هیجده هزار پوند انگلیس از خانواده اش ، وی را قطعه قطعه کردند.
از سوی دیگر پلیس هند از دستگیری دو متهم به آدم ‌ربایی و قتل بازیگر جوان این کشور خبر داد.
به گفته پلیس این دو آدم‌ ربا که یک زن و یک مرد بوده‌اند، پس از طرح دوستی با «میناکشی» و به دست آوردن اطلاعاتی در مورد وضعیت مالی و خانوادگی او برنامه ربودن او را طراحی کردند.
پلیس هندوستان در تحقیقات خود اعلام کرده است آدم ربایان که با اتوبوس در حال بازگشت به بمبئی بودند سر از بدن جدا شده میناکشی تاپار را به بیرون از اتوبوس پرتاب کردند. تحقیقات پلیس هند در این باره همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها