کد خبر: ۵۱۴۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
شهادت‌ یکی دیگر ازجانبازان دفاع‌مقدس درقم:
حجت الاسلام شیخ علی حسین پور جانباز 70 درصد دفاع مقدس صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید علی حسین پور که از روحانیون مبلغ بود در سال های پس از دفاع مقدس علی رغم وضع جسمی نامناسب به تبلیغ معارف اسلام و اهل بیت می پرداخت. پیكر این شهید عروج یافته ساعت 15 از سمت مسجد امام حسن عسگری به سوی گلزار شهدای قم بر فراز دستان مردم شهید پرور تشییع و به خاك سپرده شد.
به گزارش پایگاه 598 علي شعباني/ پیكر این شهید عروج یافته ساعت 15 از سمت مسجد امام حسن عسگری به سوی گلزار شهدای قم بر فراز دستان مردم شهید پرور تشییع و به خاك سپرده شد.

شهید حسین پور در عملیات رمضان منطقه کوشک از ناحیه چشم ، پا و صورت مصدوم شده بود . این شهید پس از جنگ تحمیلی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان بود. شهید حسین پور در سالهای اخیر نماینده جامعه المصطفی العالمیه در کشورهای شرق آسیا بود.

یکی از همرزمان شهید در مراسم تشییع پیكر این شهید به خبرنگار 598 گفت: همه بدانند كه این عزیزان؛ جوانی خود را برای اسلام، نظام و انقلاب اسلامی گذاشتند و از همه چیز خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عزت یابد.

'دکتر وفایی' افزود: آنچه كه امروز برای ما مهم است، این است كه همه باید در فكر ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باشند و تحمل درد آنها و شهادت این عزیزان باید درسی برای همه باشد.

لازم به ذکر است که نماز این شهید بزرگوار به امامت حضرت‌ ‌آيت الله سيد محسن خرازی اقامه شد.































عکس/ علی شعبانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
خوب بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها