کد خبر: ۵۱۷۳۳
زمان انتشار: ۰۱:۵۸     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
مشرق، پخش چند کارتون از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالگرد واقعه ای که هولوکاست نام گذاری شده خشم اسرائیلی ها را بر انگیخت.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ایران در روز یادبود هولوکاست، کارتون هایی با مضمون انکار ان منتشر کرده است.

به گزارش اخبار شبکه دو تلویزیون اسرائیل در شب چهارشنبه، همزمان با روز یادبود هولوکاست در اسرائیل، ایران کارتونهایی با مضمون انکار هولوکاست از تلویزیون سراسری خود پخش کرد.





این کارتون ها در قالب کاریکاتورهایی یهودیان را نشان می‌دهند که داستان‌هایی درباره ظلم و ستم نازی‌ها و مرگ شش میلیون یهودی جعل می‌کنند و از هولوکاست برای غنی کردن خود و همچنین راندن اعراب از فلسطین استفاده می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شیوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۷
۳
خودشون یه دروغ آوریل از نوع سیزده بدریش پخش کردن گندش دراومده مثل .... تو گِل گیر کردن :)
پاسخ
احسان
POLAND
۱۱:۵۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۳
۴
خشم ، فریب ، مظلوم نمایی ، جنایتکاری = صهیون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۵
در جنگ جهانی دوم ما با اینکه بی طرف بودیم مورد حمله قرار گرفتیم . قحطی باعث شد هزاران نفر از مردم ما از گرسنگی جان بدهند. هیچ جا مطرح نمیشه. به کما چه که هیتلر کشت یا نکشت . همه دنیا را میخواند بگیرند به خاطر کشتن چند نفر توسط هیتلر
پاسخ
مصطفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۶
۷
اسرائيل از همين دروغ هولوكاست ضربه پذير است بايد بيشتر بهش پرداخته بشه.به اميد نابودي اسرائيل
پاسخ
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
موافقم-پاشنه آشیل اسرائیله
علي.ك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳
۱۰
اسراعيل ياوه نگو
بيا تو ميدون ببينيم چكاره اي؟
جدا نيومد؟ هنوز نرسيده؟
نكنه سر مرز خودش نابود شد!!!!؟؟
مرديكه يه وري! (ببخشيد)
پاسخ
ماه. باران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
کاریکاتور ها را خیلی باحال کشیده ؛خوبه بازم از این کارتونا بسازید . اسراییل با ساختن کارتون وفیلم در مورد هلوکاست مردم جهان را فریب داده است .
پاسخ
شکوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
برا چی اینجوری میگین؟ شاید واقعا هولوکاست بوده... حالا خود رژیم اسرائیل بده چه ربطی به مردمش داره؟ ملتش چه گناهی دارن؟ تو این واقعه مردم یهودیو قتل عام کردن.. از این نمونه ها زیاد داریم.. نسل کشی ارامنه توسط ترکیه ... یا کاری که هیتلر با این یهودیا کرد..یا توی آمریکا که سیاه پوست ها برده میشدند.. اینا همش به خاطر نژاد پرستیه.. و کاریم به این نداره که رژیم اسرائیل خوبه یا بده!..
پاسخ
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
از ما عصبانی باش واز این عصبانیتت بمیر!
پاسخ
مجتبی باجلانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
این ها پست ترین مخلوقاتی هستند که تا حال زمین به خود دیده است اینها اگر پاش بیفتد روزی خودشان هم همدیگر را می کشند چون صهیونیست ها خطرناکترین فرقه یهود است مادر کامیاران خیلی به آنها محبت کردیم توتمام مراسماتمان را هشان می دادیم پذیرائی می کردیم مردگانشان را دفن می کردیم به ایتامشان کمک می کردیم در شادی هایشان شریک می شدیم خلاصه چنان به آنها احترام می گذاشتیم که در تاریخ سابقه نداشته وندارد اما همین که بوی کباب شنیدند به یکباره از طرق مختلف فرار کردند نظام می توانست راحت شکارشان کند اما آنها به بهانه مسافرت های خارجی مثل اروپا رفتن ترکیه رفتن فرار کردند اگر یکی از آنها جرمی مرتکب می شد وجمهوری اسلامی با آن برخورد می کرد چنان وایهودی سر می دادند که تمام دنیا را برعلیه ما بسیج می کردند که حقوق بشر این شد ال شد بل شد اینها به موسای نبی علیه السلام وبرادرش هارون علیه السلام هم رحم نکردند وگوساله پرست شدند بعد از آن همه معجزه، شکاف نیل ید بیضا عصای اژدها شده ووواما بازهم ایمان نیاوردند جریان گاوشان که قرار بود قربانی کنند همه می دانیم وجریان ماهی گیری در روز شنبه اینها حتی می خواستند سر خدا کلاه بگذارند معلوم نیست اینها شیر چه حیوانی را خورده اند که تا این اندازه حقه باز هستند بعید می دانم روباه به اندازه صهیونیست ها حقه باز باشد وا حیرتا از حقه یهود این بی پدر مادرها با موشک 2000کیلوئی بچه دو کیلوئی را می کشند اینها چه جور جانوری هستند واقعا مرگ برایشان خیلی کم است باید روزی هزار بار بمیرند مرگ ونیستی برای صهیونیزم جهانی اینها تا آن حد حقه بازند که کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا هم از آنها می ترسند اما دیدیم موقعی پاش افناد عزیزان حزب الله چه بلائی سرشان آوردند زمانی که وسط سربازانشان گلوله کاتیوشا فرود می آمد وتعدادی چون مردار مردند وبه جهنم فرستاده شدند مابقی چطور از ترس خود را خیس کرده بودند وهای های گریه می کردند تازه این اول راه است بگذار سید ومولایمان دستور دهد حق آن همه خون به ناحق ریخته را خواهیم گرفت هما ن طفل های مظلوم در ازایش سر کودکانتان را چون سر سگ خواهیم برید تا بفهمید این طوری هم نیست دوران زور گوئی تمام شد ببین همین سربازان خط مقدم جبهه اسلام یعنی حزب الله عزیز چه برسرتان بیاورند تابرسد به نوبت ما مرگ بر اسرائیل بی همه چیز درود بر فلسطین عزیز ومرگ بر عرب های بی شرفی چون مبارک وشاه حسین وآل خلیفه وآل سعود وآل حمد که باعث پرروئی شما همین پادشاهان اعرابی بی غیرت بوده وهستند
پاسخ
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اسرائيل غاصب اگه عقلت ميرسيد اونوقت طري خودتونو خيميكرديد كه حتي آفتاب گم عربستانم نتونه خشكتون كنه ، اينجا ايرانه و مردمش عين شير مي غرند
عشق ما علي ( ع ) و رهبر ما سيد علي خامنه اي هست
ز او به يك اشاره ، از ما به سر دويدن== اسرائيلي را دريدن
پاسخ
bahooneh.mihanblog.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اسرائیل وصله ایست تاهمرنگ و چون جایی روی نقشه ندارد ،باید محو گردد.
به امید آنروز
پاسخ
sasha
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
به نظر من ما هر چي سر به سر اين حروم زاده ها نذاريم بهتره
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
این قضیه هلوکاست در مورد ما ایرانیها که این اسرائیلیهای ....... روی کشته هایی که چه تو زمان جنگ جهانی وچه توی روز 13 فروردین دوره خشایار شاه که به دستور وزیرش آمان 300 قوم ایرانی رو به خاک و خون کشیدن.هر کس باور نداره کتاب استر رو بره بخونه که نویسنده یهودی آن با افتخار از این واقعه یاد میکنه.الکی نیست میگن اسرائیل شیطانه چون اینها با هیچ قومیتی سر جنگ نداره الا ایرانی.پس با قاطعیت میگیم گور پدر صهیونیست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بیش از این پرداختن به موضوع هولوکاست هیچ سودی برای ما ندارد، لطفا بیش از این منافع ملی را به باد ندهید، ما نه کشته ایم، نه کشته شده ایم و نه میخواهند کشور ما را اشغال کنند، در طول تاریخ و همین حالا هم اعراب دشمن ایران بوده اند و بزرگترین ضربه ها و خیانتها را به ایران و ایرانی زده اند، دیگر وقت آن رسیده کمی به خود بیاییم و عاقلانه تر عمل کنیم و سر هر مسأله ی بیخودی خود را با دنیا درگیر نکنبم، ما به اندازه ی کافی دشمن داریم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
از هیچی خبر نداری ... نزن!
برو سوراخ موش اجاره کن بیچاره
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۰
۰
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام ای ول به تمام بچه ها که بالا نظر دادن دم هم تون گرم .
اسرائیل کیلو چند که ما در مورد حرف بزنیم اون اصلا ارزش نداره دوستان.
به امید ظهور دولت یار
یا زهرا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها