أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۳۴۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

سامانه اشتراك خبرنگاران از ابتداي خردادماه آماده ارائه خدمات رايگان اشتراك نشريات به اين قشر فرهيخته و خدوم كشور است.

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با ايسنا، در حاشيه امضاي تفاهم‌نامه خريد نشريات با نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور با اعلام اين خبر گفت: از اين پس هر خبرنگار مي‌تواند با مراجعه به سايتي كه به همين منظور داير شده است، نشريه دلخواه و مورد علاقه خود را به رايگان مشترك شود.
 
وي افزود: اعتبار اين اشتراك تا سقف 2 ميليون ريال در سال براي هر خبرنگار خواهد بود؛ اين اقدام در راستاي دسترسي منظم و آسان فعالان خبري كشور به منابع دلخواه خود در حوزه رسانه مكتوب صورت خواهد گرفت.
 
محمدزاده با اشاره به وظيفه معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني در حمايت مادي و معنوي از خبرنگار افزود: همچنين به موجب تفاهم‌نامه‌اي كه با دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور به امضا رسيد، خبرنگاران در سراسر كشور به طور رايگان مي‌توانند عضو كتابخانه عمومي محل فعاليت خود شوند.
 
دسترسي به اين سايت از طريق سايت سمان و يا با مراجعه حضوري به اداره خبرنگاران معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني و در استانها با مراجعه به اداره كل ارشاد استان‌ها ممكن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها