أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۳۵۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
"يكتا ناصر" با دفاع از انسان‌هاي شريف و درستكار اين حوزه،اظهار داشت:در صورت مشاهده فساد سينماي ايران را ترك خواهم كرد.
باشگاه خبرنگاران، يكتا ناصر،بازيگر سينما و تلويزيون درخصوص اظهارنظرهاي مطرح شده در رابطه با فساد اخلاقي در سينما،در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران بيان كرد:فضاي سينماي ما مستثني از ساير بخش‌هاي جامعه نيست و بدون ترديد اين مسائل در تمامي اصناف وجود دارد و نبايد اين موضوع را به كل جامعه هنري تعميم داد.

ناصر تاكيدكرد:هرچند خوب و بد در همه قشرها و مشاغل وجود دارد،ولي اگر روزي احساس كنم؛فضاي سينماي ما غيرقابل تحمل است بطورحتم اين محيط را ترك خواهم كرد.

وي ادامه داد:به طور قطع انسان‌هاي شريف و درستكاري در سينماي ما حضور دارند كه فقط به پيشرفت و اعتلاي اين هنر مي‌انديشند و به دور از انصاف است كه به خاطر تعداد انگشت‌شماري كه اخلاق را رعايت نمي‌كنند،زحمات جامعه بزرگ و شريف سينما را زير سوال ببريم.

ناصر بيان كرد: بكارگيري واژه فساد در سينما، مفهومي زشت و ناپسند را در بردارد و بهتر است كه به جاي دامن زدن به اين موضوع ، به خاطر احترام به آبروي افراد شريف خانواده سينما، كمي آهسته تر و عاقلانه‌تر قدم برداريم.

وي ابراز كرد:فقط كساني در اين عرصه ماندگار خواهند شد كه اخلاق و فرهنگ را سرلوحه كار خود قرار داده و با تحمل سختي‌هاي اين مسير،با جان و دل براي رشد سينماي ايران زحمت مي‌كشند.

اين بازيگر در خصوص راهكارهايي كه به گسترش اخلاق در سينما كمك مي‌كند،افزود:از مديران و مسئولان دلسوز در اين عرصه انتظار مي‌رود كه با بها دادن و ارائه امتيازات ويژه به افراد شريف اين حوزه،دامنه اخلاق را در سينماي ملي گسترش بدهند.

وي در ادامه اظهارداشت:يكي از مشكلات سينماي ما،حضور انگشت شمار افرادي است كه هيچ گونه سابقه اجرايي و پيش زمينه‌اي در اين حوزه ندارند و اين امر به بدنه سينماي ما لطمه جدي وارد خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها