أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۴۰۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
پرویز شیخ‌طادی، برنده سیمرغ بهترین کارگردانی سی‌امین جشنواره فیلم فجر: رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب فرصت حرف زدن و مناظره عادلانه می‌خواستند و هیچگاه خواستار تعطیلی برنامه 'هفت' نبودند/ این درخواست هم به نفع برنامه است هم به نفع مخاطب
نسیم: پرویز شیخ‌طادی، برنده سیمرغ بهترین کارگردانی سی‌امین جشنواره فیلم فجر: رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب فرصت حرف زدن و مناظره عادلانه می‌خواستند و هیچگاه خواستار تعطیلی برنامه 'هفت' نبودند/ این درخواست هم به نفع برنامه است هم به نفع مخاطب.

پرویز شیخ‌طادی همچنین افزود:

- برای ادامه یافتن این برنامه سیما هیچ‌گاه مانعی برای اجرای آن ایجاد نخواهد کرد اما انتظار همگان از جمله مخاطبان این است که این برنامه مجری عادل و متخصص داشته باشد.

- من نمی‌دانم مسئولان برنامه چه کسی را به عنوان مجری برنامه در نظر دارند اما امیدواریم که فردی متخصص، عادل و منصف انتخاب شود تا هم به جذاب شدن این برنامه کمک کند و هم اصل تریبون آزادی این برنامه را رعایت کند.

- با فرض متدین بودن تمام افراد جامعه باید عنوان کنم که منصف و عادل بودن یک مجری بسیار حائز اهمیت است.

- این برنامه هیچ تریبون آزادی نداشت و تنها به اندیشه‌های مشخصی می‌پرداخت. تمامی اهالی سینما معتقد بودند که این برنامه سمت و سوی مشخص داشته است.

- برنامه‌هایی که مدت زیادی از اجرای آن‌ها می‌گذرد و به عبارتی کهنه می‌شوند، قطعا نیاز به تحول و بازنگری دارند.

- گذر زمان در برنامه‌ها و ثابت ماندن‌شان موجب می‌شود تا این برنامه‌ها در حاشیه‌ها غرق شوند و نتوانند نگاهی رو به بالا داشته باشند.

- با این استراحت یک ماه جیرانی، فراستی و دست‌اندرکاران برنامه فرصت پیدا می‌کنند تا مقداری استراحت کنند و سپس با نیرو و رویکردی جدید برنامه را اجرا کنند.

- سیما 2 سال است که این برنامه را پخش می‌کند و در بسیاری اوقات از آن حمایت کرده است و هیچ‌گاه به عنوان یک صاحب‌کار بر این برنامه اعمال قدرت نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها