أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۴۰۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

حسين نقاشي دبير سابق انجمن دانشگاه تهران با انتشار مطلبي در صفحه فيس بوك خود از تمایل برخی ادوار این انجمن به شهردار تهران، با وجودحمایت انجمن از کاندیداتوری معین در سال 84، خبر داده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این خبر البته شاید برای کسانی که با انجمن دانشگاه تهران آشنایی ندارند، چندان عجیب نباشد اما برای حسین نقاشی که به گفته خودش "گرایش غالب در انجمن به سمت دکتر معین بود و در دور دوم نیز رسما از هاشمی حمایت کردیم" بسیار جالب توجه است.

وی در صفحه فیس بوک خود نوشته است: "در هنگامه انتخاباتِ ریاست جمهوری 1384 جمعی از دوستان انجمن اسلامی دانشکده فنی دانشگاه تهران به سمت جناب قالیباف متمایل شده بودند! خیلی برایم عجیب بود و غیر قابل تصور"

نقاشی که در منصرف کردن دوستانش ناتوان بوده است در ادامه می نویسد:" هرچه قدر هم باهاشان کلنجار می رفتیم بر سبیل خویش بودند و کوتاه نمی آمدند"

تمایل به قالیباف از این منظر برای دبیر سابق انجمن تهران قابل توجه است که وی و دوستانش به افراطیون دانشگاه تهران در حمایت از جریان رادیکال معروف هستند.

وی دلیل شگفتی خود را این طور می نویسد: "گرایش غالب در انجمن به سمت دکتر معین بود و در دور دوم نیز رسما از هاشمی حمایت کردیم و او را به تالار چمران دانشکده فنی دعوت کردیم..."

اما ظاهرا حمایت از جریان قالیباف تنها به سال 84 مسبوق به سابق نیست و این روزها نیز افراطیون دانشگاه تهران به شهردار تهران متمایل شده اند چه اینکه دبیر سابق انجمن به آن اشاره کرده و می نویسد: این روزها نیز باز خبرهایی به گوشم رسیده که تعدادِ محدودی از ادوار انجمن تهران در غالب مجموعه ای به نامِ "شهریاران جوان" و در کنار برخی دیگر از فعالان دانشجویی سابق دیگر دانشگاه ها،مشغول به فعالیت هستند! فعالیتی که هم از قِبَلِ آن کسب درآمدی می شود و هم...

نقاشي همچنين با انتشار تصويري از "خانه شهریاران جوان"، عکسی را  که در آن  آقایِ "سعید رباطی" دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه تهران در سال 1383 و عضو انجمن اسلامی دانشکده علوم دانشگاه تهران قرار دارد، مي افزايد: «از خودتان هیچ پرسیدین که این دوستان(رباطی و سایر رفقاش که اون تو هستن)چطور و از چه کانالی وارد یک مجموعه اصولگرا شدن?! نکته آخر اینکه بنده هم میدونم که ایشون و غیره از کی اونجا مشغول به کارن ولی تحرکاتی در جهت جذب بچه های انجمنی و دانشگاه تهرانی انجام میدن اخیرا که برام غریب و مبتذله! البته این قضیه جذب افراد فقط منحصر به انجمنی ها نیست. شهریاران جوان با شورای مرکزی شورای صنفی دانشگاه تهران هم جلساتی می گذاشت و بدش نمیومد که با تشکل های دانشگاه ارتباط داشته باشه. و البته پیشنهاد های چرب و نرمی میداد که در مقایسه با جوی خشکیده بودجه فرهنگی دانشگاه، مثل سیل می موند.»

گفتني است، سعيد رباطي دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشکاه تهران در سال 1383 ، معاونت دانشجویی کمیته دانشجویان و جوانان ستاد ميرحسين موسوی، اكنون در "معاونت مناطق خانه شهریاران جوان تهران" هست كه به صورت غير رسمي "ستاد جوانان" آقای قالیباف است که زیر نظرِ پسر ایشان کنترل و اداره می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۶:۰۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
سعید رباطی برادر حسن رباطی می باشد که پیش از به شهرداری امدن احمدی نژاد معاون امور مناطق و شهردار مناطق مختلف بود.همچنین با رباطی که مشاور کربی در مجلس ششم بود نسبت دارد.دیگر برادران رباطی در قسمتهای مختلف شهرداری و مناطق از جمله 7 و 8 حضور دارند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها