امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۴۰۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی در حاشیه پیاده‌روی «عدالتخواهان ولایتمدار» به سمت مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هدف از پیاده‌‌روی «عدالتخواهان ولایتمدار» پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع عدالت است.

وی با بیان اینکه حرکت پیاده‌روی «عدالتخواهان ولایتمدار» ان‌شاءالله تا ظهور امام زمان(عج) تداوم خواهد داشت تصریح کرد: این پیاده‌روی روزهای جمعه دو ساعت قبل از اذان ظهر از میدان قیام تا میدان انقلاب در تهران و عصرهای روز سه‌شنبه ساعت 17 از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سوی مسجد مقدس جمکران در قم برگزار می‌شود.

طلبه سیرجانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه حرکت پیاده‌روی «عدالتخواهان ولایتمدار» تا چه میزان در پیگیری مطالبات رهبری تاثیرگذار خواهد بود گفت: این راهی است که خود رهبر معظم انقلاب در موضوع عدالت معرفی کرده و ایشان سفارش کرده است که مطالبه عدالت‌خواهی کنید و این حرکت پیاده‌روی به نوعی عدالتخواهی و مطالبه عدالت است.

جهانشاهی افزود: حرکت پیاده‌روی «عدالتخواهان ولایتمدار» قطعا سبب پیگیری مطالبات رهبری خواهد شد و ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم و معتقدم اگر جوانان حزب الهی، متدینین، مؤمنین، مردم ولایی و انقلابی همت کنند حتما نتیجه خواهد داشت.

وی در مورد دیگر برنامه‌های «عدالتخواهان ولایتمدار» گفت: این حرکت تازه در آغاز راه است و ان‌شاءالله فعالیت‌هایی را برای جذب افرادی در گروه داریم و در حین پیاده‌روی بیانیه و اطلاعیه‌هایی را از فعالیت‌های گروه توزیع می‌کنیم و در برخی مساجد و مدارس علمیه سخنرانی‌هایی را برگزار کرده و در مسیر حرکت به سمت جمکران به گلزار شهدا هم رفته و در نظر داریم برنامه‌هایی را در آینده نزدیک در جمکران برگزار کنیم.

جهانشاهی با تاکید بر اینکه حرکت پیاده‌روی «عدالتخواهان ولایتمدار» کاملا قانونی است اضافه کرد: ما به حرکت خود ادامه خواهیم داد به دلیل اینکه خواهان پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز موضع مسئولان و نمایندگان مجلس به صورت رسمی در مورد حرکت پیاده‌روی «عدالتخواهان ولایتمدار» مشاهده نشده و منتظر حمایت آنها هستیم تصریح کرد: وظیفه مسئولین حمایت از این حرکت است و آنها باید موضع خود را نسبت به این حرکت روشن کنند.

طلبه سیرجانی ادامه داد: این حرکت به نوعی برای مسئولان امتحان است به دلیل اینکه ما خواهان پیگیری مطالبات رهبری هستیم.

جهانشاهی با تاکید بر اینکه امیدواریم که همه یاران ولایت همت کنند و این حرکت شکل بگیرد اظهار داشت: باید نظارت مردم بر مسئولان شکل بگیرد زیرا معتقدیم نظارت مردم بر مسئولان شکل نگرفته است و امیدواریم با این حرکت نظارت مردم بر مسئولان را شکل بدهیم.

وی با بیان اینکه از پیش از انقلاب تا استقرار نظام جمهوری اسلامی هنوز قیام یاران ولایت شکل نگرفته است تصریح کرد: تاکنون هر قیامی صورت گرفته است قیام ولی بوده و ما اکنون در حال تشکیل قیام یاران ولایت هستیم و خواستار حمایت کسانی هستیم که می‌خواهند مطالبات رهبری پیگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها