أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۴۱۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
هیـات دولت برای انجام یکصدمین سفر استانی خود ، فردا پنجشنبه به خراسان رضوی سفر می کند .
واحد مرکزی خبر، استاندار خراسان رضوی درباره برنامه های این سفر گفت: رئیس جمهور به منظور انجام چهارمین سفر استانی به خراسان رضوی که یکصدمین سفر استانی هیـات دولت است راس ساعت 8 صبح پنجشنبه وارد مشهد خواهد شد .

صلاحی افزود : بعد از ورود در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح ، فرودگاه را به مقصد حرم مطهررضوی ترک می کند و در مسیر استقبال مردمی از میدان 15 خرداد عبور و توقفی کوتاه مدت در میدان بسیج دارد و بعد از آن به سمت حرم مطهر حرکت می کند .

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده رئیس جمهور ساعت 10 صبح در حرم مطهر رضوی در اجتماع زائران و مجاوران حرم رضوی سخنرانی خواهد کرد .
استاندار خراسان رضوی گفت: دیدار مردمی رئیس جمهور قبل از نماز ظهر و عصر پایان می یابد و بعد از نماز سفر وی به شهرستان های استان آغاز می شود و هر روز چهار تـا پنج شهرستان را به تناسب مسافت و دوری و نزدیکی خواهد رفت .
صـلاحی تاکید کرد : رئیس جمهور طی این سفر 6 روزه به تمـام 27 شهرستان استان سفر و بـا مردم دیدار می کند .
وی افزود : رئیس جمهور هر روز در بازگشت از سفرهای شهرستانی یک برنامه در مشهد دارد که دیـدار با نخبگان و ایثارگران ، حضور در جشنواره روز زن و ولادت حضرت زهـرا (س) ، بازدید از جشنواره و نمایشگاه یکصدمین سفر بـا عنوان خدمت ، حضور در شهر تـاریخی تـوس و مراسم بزرگداشت فردوسی از جمله آنهاست .
وی گفت : 19 عضو کابینه هم بـه شهرستان های استان سفر می کنند که در این میان برخی از وزار به دو شهرستان سفر خواهند کرد .
استاندار خراسان رضوی اظهارداشت: وزرا در این سفرها ضمن ملاقات مردمی ، در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت می کنند و به عنوان نماینده دولت مسائل شهرستان ها را جمع بندی و در جلسه هیات دولت ارائه خواهند کرد.
صـلاحی بـا اشاره بـه برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به ریاست رئیس جمهـور افزود: سه شنبه آینده جلسه هیات وزیران هم در پایان سفرها به ریاست آقای احمدی نژاد برگزار می شود و عصر همان روز محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری گزارش این جلسه را ارائه می کند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها