أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۵۱۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
شبکه تلویزیونی bbc فارسی، در ادامه خط حمایتی از حرکت ضد دینی شاهین نجفی، دیروز موضوع برنامه نوبت شما را با این سوال که 'آیا ترانه شاهین نجفی را توهین به مقدسات اسلامی می‌دانید؟' شروع کرد.
محدوده، شبکه تلویزیونی bbc فارسی، در ادامه خط حمایتی از حرکت ضد دینی شاهین نجفی ، دیروز موضوع برنامه نوبت شما را با این سوال که "آیا ترانه شاهین نجفی را توهین به مقدسات اسلامی می‌دانید؟" شروع کرد.

بنا بر این گزارش، شبکه سلطنتی انگلستان بعد از آنکه در فردای انتشار حکم ارتداد "شاهین نجفی" به گفتگو و حمایت گسترده از وی پرداخت، در ادامه خط حمایتی از این خواننده ضد اخلاقی دیروز در برنامه نوبت شما از مردم خواست که به طور تلویحی روی خط حاضر شوند و حرکت نجفی را توجیه هنری کنند.

مجری این برنامه با مطرح کردن این موضوع که "ترانه جدید شاهین نجفی، خواننده رپ ایرانی، واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است، برخی چنین آثاری را در راستای تقدس زدایی از جامعه، قابل تأمل ارزیابی می کنند و گروهی نیز آن را اهانت به یکی از امامان شیعه قلمداد می کنند و حکم خواننده ترانه را ارتداد دانسته اند، اما آقای نجفی در واکنش به این اعتراضات گفته که در ترانه او فقط نام یکی از امامان شیعه دستمایه کار هنری اجتماعی شده و او قصد توهین نداشته است " سعی داشت با توجیه حرکت توهین آمیز خواننده رپ، نوعی جبهه تقابلی را با حکم ارتداد وی ایجاد کند.

مجری برنامه نوبت شما سعی داشت تا با به کار بردن جملاتی نظیر اینکه " شاهین نجفی درباره ترانه خود گفته است که به عنوان یک هنرمند، کاری که به ذهن و قلبش می رسد را انجام می دهد و نمی تواند به تبعاتش فکر کند، برخی معتقدند که به بهانه توهین آمیز بودن یک اثر، نمی توان آزادی بیان هنرمند را محدود کرد، " حرکت ضد دینی خواننده مرتد را نوعی فعالیت آزاد هنری جلوه دهد.

گفتنی است با توجه به این نکته که غالب پرسنل شبکه بی بی سی فارسی را بهائیان تشکیل می دهند و مقداری از بودجه این شبکه تلویزیونی نیز از سوی پیروان این فرقه ضاله در اروپا تامین می شود، تلاش این شبکه در راستای تحرکات ضد شیعی و اسلامی کاملا قابل توجیه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها