أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۵۳۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آخرین بازی از دور گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا میهمان الشباب امارات بود. پیش از این دیدار سایت باشگاه اماراتی در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته بود تا نتیجه این دیدار را پیش بینی کنند.

در پایان این نظر سنجی نتیجه جالبی به دست آمده و آن اینکه مخاطبان سایت الشباب به نتیجه تیمشان خوش بین نیستند و فقط 8 نفر از 1384 نفری که شرکت کرده اند به پیروزی الشباب رأی داده اند و مابقی شرکت کنندگان یعنی 1376 نفر به پیروزی تیم پرسپولیس رأی داده اند. جالب است که هیچ کس نتیجه بازی را مساوی پیش بینی نکرده است. بدین ترتیب 99.4 درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی به برد پرسپولیس رأی داده اند.
البته این پیش بینی عرب ها جای تحسین دارد چرا که در نهایت، این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود قرمزهای ایرانی به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها