أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۶۰۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
كيهان: يك روزنامه زنجيره اي مدعي شد «جريان سوم مستقل از اصلاح طلبي و اصولگرايي رايج در راه است».
اين مطلب را روزنامه زنجيره اي اعتماد مدعي شده كه به روشني در طيف افراطيون مدعي اصلاحات قرار دارد و ضمن آلودگي به بخشش هاي ويژه شهرام جزايري، سابقه كپي كردن و انتشار مطالب شبكه دولتي انگليس (بي بي سي) را در كارنامه خود دارد. نويسنده يادداشت اعتماد «ت.ع.ع» نماينده مجلس هفتم است كه نامزد انتخابات اخير مجلس از حوزه تهران بود اما نتوانست به مجلس راه پيدا كند.
ادعاي اين نماينده سابق مبني بر مستقل بودن از دو جريان اصلاح طلب و اصولگرا در نوع خود جالب توجه است چرا كه اسم نامبرده حداقل در 6 فهرست انتخاباتي و از جمله «جبهه مردمي اصلاحات»، «جبهه مردم سالاري (كواكبيان)»، «صداي ملت»، «حزب تمدن اسلامي»، «جبهه ايستادگي» و... ديده مي شد.
اين تقلاي روزنامه زنجيره اي در حالي است كه نامزد ياد شده پيش از اين در 21 اسفند از خاتمي به عنوان چهره اي معتدل و نجيب و سوپاپ اطمينان نظام ياد كرده و او را به مراتب بهتر از گفتمان اصولگرايي معرفي كرده بود!
نكته جالب ديگر اينكه تحركات مشابهي براي القاي انشعاب در ميان اصولگرايان مجلس و ترويج «جريان نوظهور»!؟ تحت عنوان «مستقلين مجلس» انجام مي شود كه با اقليت اصلاح طلب مجلس و فراكسيون 3-2 نفره صداي ملت مرتبط است. سازمان دهندگان اين اقدام با يارگيري از چند چهره قدرت طلب درصددند تقابل اصلي اصولگرايي با جريان هاي فتنه گر و انحرافي را به سناريوي فتنه انگيز و انحرافي «دو قطبي در ميان اصولگرايان» تبديل كنند و در نهايت نيز پس از تخريب اعتبار كليت اصولگرايان، پروژه «جريان سوم» را در ايستگاه انتخابات رياست جمهوري به پيش بكشند. اين عمليات رواني در انتخابات 3 سال پيش نيز به اجرا گذاشته شد اما به سرانجام نرسيد.
سؤال روشني كه مي توان پيش كشيد اين است كه چرا صداي فريبكاران جريان سوم و مستقل، از نشريات زنجيره اي يا سايت هاي آلوده به فتنه سبز بلند مي شود؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها