أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۷۲۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
محسن مومنی شریف در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: این آثار سینمایی بلند اقتباسی از آثار مکتوب در حوزه دفاع مقدس است که با نام های"شونام" ، " حرمان هور" و "نورالدین پسر ایران" تولید می شود.

وی افزود: همچنین سریال "دا" نیز امسال برای پخش از رسانه ملی تولید می شود.

مومنی تصریح کرد: همچنین امسال ۱۲ فیلم کوتاه با موضوع خرمشهر در حوزه هنری کشور تولید می شود تا از نگاه فیلمسازان جوان فرهنگ دفاع مقدس با زبانی نو به نسل جدید انتقال یابد.

رئیس حوزه هنری کشور در ادامه با تاکید بر اینکه دفاع مقدس در ایران یک بخش از تاریخ درخشان آن و منطقه است افزود: این افتخار باید به بهترین شکل ممکن انعکاس یابد.

مومنی همچنین گفت: حوزه هنری می کوشد تا هویت انقلابی مردم ایران را به نمایش در آورد و برای آشنایی نسل آینده با این هویت انتشار خاطرات افرادی را که در آن دوران بوده اند سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در همین زمینه تاکنون ۶۵۰ کتاب در این حوزه منتشر شده است تا تصویری روشن از همه اقشار دخیل در دفاع مقدس به جهان ارائه شود.

رئیس حوزه هنری کشور با اشاره به اینکه کار در زمینه خاطرات خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بسیار کم بود افزود: در همین زمینه سه کتاب جدید منتشر شد و با انتقال این خاطرات به پرده سینما تلاش داریم در عرصه بین الملل ، پیام انقلاب به عنوان موتور محرکه حرکت بیداری اسلامی به گوش همه برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها