کد خبر: ۵۸۷۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خطاب به سیدحسن خمینی نامه‌ای نوشتند.
فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خطاب به سیدحسن خمینی نامه‌ای نوشت که متن آن در ذیل می‌آید:

حضور نوه بزرگوار بنیانگذار کبیر انقلاب

جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی

با عرض سلام و احترام؛

ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و یکمین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) خدمت شما و بیت معظم آن امام راحل، به نظر رسید با توجه به حواشی پیش آمده در سخنرانی حضرت عالی در مراسم ۱۴ خرداد امسال بیان برخی دغدغه‌ها و درد‌دل ها با جناب عالی انشا‌الله مورد رضای معمار کبیر انقلاب و آن بزرگ مرد تاریخ واقع گردد، باشد که بنا به آیه شریفه "فذکر ان الذکری تنفع المومنین" این موارد که جز از برای خیرخواهی نیست، مورد قبول افتد.

قطعا ما بسیبجیان و ملت شریف ایران برای شما احترام خاصی قائل هستیم و مطمئنیم همانطور که حاج احمدآقا پدر بزرگوارتان محبوب قلوب بود، شما نیز به واسطه رابطه نسبی با امام امت و علاقه وافر امت شهید پرور به ایشان، تا زمانی که همچون پدر بزرگوارتان در خط مکتب آن پیر فرزانه حرکت نمایید، محبوب قلوب مردم هستید. ولی...

جناب حاج سید حسن آقای خمینی؛

خواهشا به ما بفرمایید ما به عنوان بسیجیان روح الله چگونه باید طبق علاقه و آمال خود از حضرت عالی دفاع نماییم و به حضور شما ببالیم در صورتی که شاهد اتفاقات نامبارک و تلخی از جانب شما و برخی از اعضای خانواده حضرت امام (ره) بوده‌ایم؟

چگونه باید جواب حضرت امام (ره) و امت شهید پرور ایران را به واسطه دفاع از شما بدهیم؟

آری؛ به درستی اشاره نمودید! "هنوز ۲۰ سال از رحلت امام(ره) نگذشته است." اجازه دهید ما نیز به گلایه همین جمله را به خودتان عرض کنیم آقای سیدحسن خمینی "هنوز ۲۰ سال از رحلت امام(ره) نگذشته است"، چرا مردم باید شاهد باشند پس از گذشت ۲۰ سال نوه امام راحل خانم زهرا اشراقی جملات چنین گزافی را به حضرت امام (ره) نسبت دهد؟ آیا سخنان ایشان توهین به حضرت امام نیست؟ آیا تفکر امام مخصوص دهه ۶۰ بود و دیگر در دهه ۸۰ جواب نمی‌دهد؟!



آیا اگر ایشان سنشان بیشتر بود می‌توانست روی امام اثر بگذارد و تفکرات ایشان را تغییر دهد؟! آیا بیان این جملات توهین به منزلت والای حضرت امام (ره) نیست؟ شما به عنوان نوه امام آیا نباید نظر خود را در مورد این حرف‌ها بیان دارید؟

جناب حاج سید حسن آقای خمینی!

انتشار خبر حضور شما در مجلس عروسی یکی از اعضای ارشد جبهه مشارکت که عملکرد آن گروه در انتخابات و حوادث پس از آن هیچ رنگ و بویی از امام و خط نورانی امام نداشته و منتشر شدن عکس همنشینی شما با مهندس موسوی و آقای کروبی در آن مراسم، آیا نتیجه‌ای جز این دارد که مردم در حضور شما صدایشان را رساتر از قبل نمایند و به موسوی شعار مرگ بدهند؟



اعتراض به همراهی سران فتنه که از منظر مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) و عموم مردم مرتکب جرمی بزرگ و غیر قابل بخشش شده‌اند کمترین دلیلی بود که مردم را به آن داشت که از سید حسن آقای خمینی بخواهند که بصیرت داشته باشد، به وصیت نامه مرحوم پدرش حاج احمدآقا عمل کند، آیا این درخواست‌های گزافی است؟!

آیا سخنان و موضع گیری‌های شما در مورد نقد برنامه "شاخص" که فقط فرمایشات حضرت امام (دامت برکاته) بود، باید نتیجه‌ای جز اعتراض مردم به جناب عالی را در پی داشته باشد؟

جناب حاج سید حسن آقای خمینی!

آیا سخن گزافی است که مردم بگویند چرا در اوج فتنه پشت ولی فقیه را خالی نمودید؟ بعید است که در این مدت به نسبت کوتاه فراموش کرده باشید تأکیدات پرشمار بنیانگذار انقلاب در حمایت و "پشتیبانی از ولایت فقیه" و دلیل آن تأکیدات را.

فراموش کرده‌اید که خمینی در مورد "میزان بودن آرای ملت" چه گفت؟ پس چرا از آن "میزان" حمایت نکردید؟

چرا در سالیان نه چندان دور که "سپرده شدن آرمان‌های امام به موزه" توسط برخی سیاسیون در فضای کشور طرح شد جناب عالی و مؤسسه حفظ و نشر آثار امام سکوت کرد و عکس‌العملی نشان نداد؟ آیا جز این است که جناب عالی باید محافظ، نگهبان و مروج افکار و آرمان‌های امام خمینی (ره) باشید؟

آیا فراموش کردید "محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار" را؟ اگر هنوز به یاد دارید پس چه شد محکوم کردن قائله روز قدس سال گذشته؟ به یاد نداریم که پس از شنیدن شعار انحرافی "نه غزه نه لبنان..." توسط شما موضع‌گیری خاصی را شنیده باشیم؛ در این صورت انتظار نداشته باشید مردمی که شعارشان "هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" است شما را به جای سیدحسن نصرالله، نواده آرمان‌های روح الله بدانند.



سید حسن نصرالله بی شک هم نوه و هم "نتیجه" آرمان‌ها و تفکرات خمینی است.

آیا فراموش کردید فرمایشات آن عارف روشن ضمیر در مورد حوادث روز عاشورا را؟ اگر فراموش نکرده‌اید پس چرا شما را در یوم الله نهم دی ماه ندیدیم؟

جناب حاج سید حسن آقای خمینی!

عده‌ای که شما آنها را "گروهی اندک" خطاب کردید، بنا به شهادت جمع میلیونی حاضر در آستان مقدس حضرت امام خمینی، نه فقط در محل سخنرانی شما بلکه در همه جای حرم حضور داشتند و پر واضح است که "گروهی اندک" در چنین مراسمی که با حضور چندین میلیون عاشق و دلباخته حضرت امام برگزار می‌شود، بعید است که بتوانند صحبت‌های نوه آن حضرت را قطع کنند. البته عدم امکان ایراد بیانات توسط شما، خود نشانه‌ای روشن است از آنکه برخلاف آن چه که فرمودید این جمع اندک نبود. ما شما را دعوت می‌کنیم تا بیندیشید به این که در فاصله این یکسال چه شده که همانهایی که در ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ با آمدن شما به پشت تریبون شعار "صل علی محمد بوی خمینی آمد" سر دادند، امسال از شما اینگونه استقبال نمودند؟

نوه بزرگوار امام

غرض این بود که اندکی از دلایل اعتراضات انجام شده توسط مردمی که به مانند هر سال از اقصی نقاط کشور؛ فرسنگ‌ها راه پیموده بودند تا با امام و رهبر عزیزشان تجدید میثاق کنند را، خدمت شما عرض کنیم. سخن بسیار داریم اما چه کنیم که به خاطر ملاحظاتی امکان آن که همه را در این نامه بنویسیم، وجود ندارد اما اعلام آمادگی می‌کنیم که در جلسه‌ای خصوصی و غیر رسانه‌ای در خدمتتان باشیم تا آنچه به صلاح نبود در این نامه بنویسیم، در آنجا به صورت شفاف مطرح شود و درد و دل خویش را با یادگارِ یادگارِ امام مطرح سازیم و اندکی از دغدغه‌هایمان بگوییم تا بیش از این دیر نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عيدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۴۱
۷۱
اين دانشجويان نياز به بصيرت دارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
آها! تازه معنای بصیرت رو فهمیدم! عجب!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
منظورت بصیرت آمریکایی است که شما الحمد ا... دارید بس است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
قربون دست و قلمتون که حق رو گفتین ای ول بر همه شما با بصیرت ها
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۵۴
با سلام
سر دبیر دانشگاه تهران
اگر این همه حرفها را بخواهیم به خانواده امام ربط بدهیم بی انصافی است
به نقل از مقام معظم رهبری امام خامنه ای در ان برهه از زمان باید با ملاحضه حرکت کنید تا لغزشی ایجاد نشود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
ملاحظه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
یعنی اینا همه دروغه؟ اگر دروغ بود بلافاصله سیدحسن موضع می گرفت
این نظر شما بی انصافیه نه این متن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۴۳
۶۱
سیدبزرگواراز هفتاد میلیون شصت وپنج میلیون پشتوانه مردمی دارد .وسید جان مثل امام امت شجاعت داشته باش ودرانتخابات ریاست جمهوری نامزدیخود را اعلام بدار باجان ودل در خدمتیم وبه این بچه ها توصیه میکنم با ال علی در نیافتند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
فقط از طرف خودت نظر بده
جنوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۵۱
۶۵
بس کنید این اراجیف را.........سیدحسن محبوب همه است.....
.........زنده باد سیدحسن و افکار ناب و انقلابیش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
آها! تازه معنی افکار انقلابی رو فهمیدم!!
افکار انقلابی یعنی اینکه اگر کسی به افکار انقلابی توهین کرد سکوت کنیم وتایید کنیم!!!!
عجب! داره جالب میشه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۴۶
۵۲
]جطور اینا با این نامه و بعد از این توهین خودشونو جای ملت میذارن من نمیدونم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۴۵
۵۷
زنده باد نوه امام آقاسيدحسن .فريادهاي عدهاي تماميت خواه كه از حلقوم كيسه بدستان خارج ميشود صداي مردم نيست .حضرات مردم را در قفس بسيج دانشجويي تهران كرده ايد واز طرف آنها سخن نگوييد وشما حداكثر 2000نفر آدميد كه 5نفر شان عنان همه را بدست داريد وبقيه ............
پاسخ
آدم حسابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
آخه اصلاً میدونی کی به کیه که زنده باد می پرونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متصوریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۸
۴۷
با سلام خدمت بسیجیان عزیز البته نه تمام ملت شریف ایران ،سیاست رابا روابط اجتماعی خلط نکنید و هرگز بسیجی مخلص را ابزار و وسیله رسیدن به آمال یک عده بیخبر از بسیج نکنید اجر اکم الله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
بسیج یعنی تفکر، همه مردم ایران دارای تفکر بسیجسی هستن.
قاسم نایبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۳۶
۴۵
آفرین بر یک مشت جوانک پرشور که برای سرودست شکستن به خاطر عناوین وموقعیتهای سیاسی جدید می خواهند تمام حرمتها را شکسته وانسان بقزرگوار وباحسب ونسبی در این کشور باقی نگذارند!فکر نکنم این حرکات بدون هدایتهای افراد خاص باشد.هذاالذی تعرف البطحاءوطاته...اما شما را نمی شناسیم!
پاسخ
aomid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۲
۳۲
با این متنتون و اگه واقعاَ متن دانشجوهاست که دیگه هیچ ؛ جهت اطلاع شما نویسنده محترم امسال بیست و سومین سالگرد ارتحال بود کجایی عمو ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۸
۴۶
جالب يك عده معلوم حال هر كاري مي خواهند انجام مي دهند به امام رهبري و برايشان فرق نمي كند توهين مي كند بعد نام خودشان را دانشجو مي گذارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۳۶
لطفا از کلمه معمار که یک کلمه یهودی استفاده نکنید نفوذی ها این کلمه را برای امام انتخاب کردند
پاسخ
دیانت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۳۹
ما به واسطه علم حاج سید حسن اقا جانمان را در راه او فدا خواهیم کرد واین طبیعی است که افراط به دشمن خود حمله کند در ضمن ما یاران خمینی تا اخرین نفس در مقابل افراطیون خواهیم ایستاد
پاسخ
احساس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۳۴
۳
عمل شرط است...........
وقتی خیرت به کسی نرسد هیج در هیچی
حالا هرکسی می خواهی باش...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
آفرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۳۹
من بعنوان دانشجوی دانشگاه تهران انزجار خود را از این بیانات اعلام می دارم .
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۷:۱۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
ما دانشجوئی بنام ناشناس در دانشگاه تهران نداریم، در ضمن ما هم بعنوان یک خواننده مراتب انزجار خودمان را از نوشته شما اعلام میداریم.
aliahmadi
UNITED STATES
۲۰:۴۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۳۸
زنده باد سید حسن فکر کنم جیره جیره خوران دوبرابرشده که اینجوری ...
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۳۸
دروووووووووووووووووووووووووووووود بر سيد حسن
سيد بيا تا اين بار براي حمايت از تو دستمال سبز ببنديم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
مثلا تو پسری ها، دستمال سبز میخوای ببندی!
واحد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۳۷
۹
جاناسخن از زبان ما می گویی البته که بسیج محترم دانشجویی دانشگاه تهران درد دل ما را بیان می کند ملت در نهم دی نشان داد که مدافع نظام و ولایت فقیه می باشد امام خمینی (ره) که رحمت خدا بر او باد فرمودند هر وقت دشمنان از شما شاد شدند در خود شک کنید دشمنان در انتخابات از چه گروهی حمایت کردند ، مشخص شد و سند آن هم موجود است و بارها گفته اند ما از جنبش سبز حمایت کرده ایم ما باید طوری مدافع نظام و ولایت فقیه باشیم که دشمنان کور شوند ، نه چشمانمان را از حقیقت ببندیم .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
حرفتون منطقیه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۳۳
شما بسیجی نماها با این کارتون تیشه به ریه انقلاب میزنید یه کمی هم بصیرت داشته باشید تفکر شما مثل دوستی خاله خرسه میمونه......................
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۳۵
زنده باد سید حسن و دلسوزان واقعی انقلاب
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
دلسوزان واقعی!
چه حرفا....
اميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۳۲
شما ملاحظه را هم منار گذلشتيد وهرچه دلتان مي خواهد گفتيد ومي گوييد آن جمع اندك فريب خورده مثل خودتان است كه به نوه دوست داشتني وبا بصيرت امام ره توهين كرديد لااقل شجاعت داشته باشيد وبه مردم نسبت ندهيد زنده باد سيدحسن عزيز ودوست داشتني امام ودوستدار وحدت ملي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۳۱
این جور افراد که در غالب بسیج جرات هر کاری رو به خودشون میدن باعث عقب افتادگی و بی قانونی در کشور می شوند
پاسخ
راشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۹
۳۲
این گفت ها فقط باعث تفرقه می شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۳۰
نوه امام در دل ما جادارد با این حرف ها نمیتونین سر مردم راشیره بمالسن فهم مردم خیلی بیشتر از اینهاست همه می دانند چه خبره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳۴
متن بالا یادآور قرآن به نیزه کردن در دوران امام علی (ع) است ، بس کنید این اراجیف را !!!!!
پاسخ
نکته سنج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۳۲
۱۵
احسنت به شما بسیجیان دلاور
فرزند نوح با بدان بنشست وخاندان خود را به باد داد انشاالله که سید حسن عزیز کمی به دور وبریهای خود نگاه کند وتجدید نظری بر مواضع خود نماید به حرمت امام روح الله
پاسخ
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۸
۳
اقای عبداله خیلی بی بصیرتی.....
پاسخ
dariuosh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۳۱
من به عنوان یک شهروند ایرانی متاسف هستم بابت اینگونه اراجیف که به خانواده محترم امام نسبت داده میشود و این دانشجویان را دعوت به بصیرت مینمایم ، این سید عزیز و بزرگوار نور چشم این امت است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۹
۲۸
واقعا که اون کسی که این نامه را اینجا گذاشته واقغا معلومه جز اون گروه ... مشائیه
هر چی میخوان میگن این گروه اندک و معلوم الحال اونوقت میزارنش به حساب دانشجویان
واقعا که
پاسخ
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۸
۲۸
سید حسن طرفدار مردم است ودر هر شرایطی همراه مردم بوده و خواهد بود شما باید بصیرت افزایی کنید و از تهمت زدن به ایشان جدا خودداری کنید انشاء الله همیشه سلامت باشند.
پاسخ
دلسوخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۹
۲۷
با سلام
اولا مگه هر کسی بسیجی باشه نایب امام زمانه که میگیگید ما بسیجیان انگار هیچ خطا و مشکلی ندارید دوما اگه شما طرفدار رهبر هستید چرا به حرف او گوش نمی دهید مگر ندید که رهبر چگونه از سید حسنخمینی در مراسم پارسال دلجویی کردسوما به خودتان بیایید فردای قیامت باید جواب بدهید یادتان که نرفته چهار سال پیش با شعار احمدی احمدی چگونه این آقا را بالا آوردید الان چی این آقا که مورد قبول بسیج و بسیجیان نیست بس کنید این حرفها رو بشینید درستونو بخونید شما میفهمید اما رهبر (زبانم لال) نمیفهمد
پاسخ
طه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
احمدی هنوز هم مورد قبول ماست به کوری چشم روشنفکر نماها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۳۱
سید حسن ذره ای از خط امام منحرف نشده
سیره امام گونه او در برخورد با افراد و جریانها ستودنی است
پاسخ
خالد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۳۰
۳
برادرانه و دلسوزانه توصیه می کنم فقط و فقط پشت سر ولایت فقیه باشید و دنباله رو احساسات نباشید اقا را تنها نگذارید تاریخ هر آنچه اتفاق می افتد ثبت میکند اهل کوفه اشتباه کردند تا دنیا دنیاست به خیانت معروف شدند پس ما تکرار نکنیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲۴
سلام 598
عجیب بود. در بین نظرات هیچ نظری موافق نویسنده این نامه ها نبود.! منم با این طرز برخورد بسیجی ها در روز رحلت امام موافق نبودم اما موضع گیری های سید حسن رو هم انقلابی نمی دونم. یاعلی
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۶:۳۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
دوست عزیز دنبال نظر موافق میگردی به قرمزها توجه کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
خدا شفات بده سید تو هم معلومه جزء اون افراطی های 14 خرداد بودی.
سیّد
NORWAY
۱۵:۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
جناب ناشناس!
یعنی چشم شما تعداد نظرات را نمیبینه؟ یا عقل شما تشخیص نمیده که چه تعداد این نظرات را قبول ندارند؟
ما که حرفی نزدیم احتیاج به شفا داشته باشه ولی اگر چشم و عقل شما مطلبی که گفته شد را تشخیص نمیده فکر میکنم باید بیشتر برای خودتان دعا کنید شاید آمرزیده و شفا پیدا کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۸
۲۶
برو بچه نامه نوشتن و مترسک بقیه بس است و فکری به نافهمی خودتان بکنید که حال آدم بهم میخورد
پاسخ
شفق
KUWAIT
۰۰:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۶
با سلام من با نظرات نویسنده کاملا موافقم بصیرت که اینهمه مورد تاکید همه هست اینجا به درد می خوره دوستان ...
باید بتونی رفتار ادمها رو تحلیل کنی هر کی می خواد باشه باشه ادمها هم با عملکرد خودشون شنا خته میشن نه با اصل و نسبشون.. درود خدا بر خمینی کبیر..یا علی
پاسخ
روح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۸
۷
مگر اين نامه چيزي جز واقعيت بود؟ اگر صحبت هاي اين نامه دروغ باشد حق با منتقدان اين نامه است ولي اگر واقعيت داشته باشد ، چرا نبايد واقعيت را پذيرفت ؟قضاوت با مردم .
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۶
۲۸
برام خيلي عجيبه كه نظر موافقي درباره اين نامه در سايت منتشر نشده است! احتمالاً اين سايت بيشتر به اصلاح طلبان تمايل دارد . همه و حتي خود اصلاح طلبان ميدانند اين نامه عين حقيقت است . پس چرا بهتون برميخوره؟كمي هم ظرفيت داشته باشيد . يا علي
پاسخ
مدیر پایگاه
سلام آقا علی
معمولا اشخاصی به خود زحمت نوشتن یک نظر را میدهند که با مطلب درج شده مخالف باشند و بنابراین ما همیشه با نظرات مخالف روبرو هستیم. با کمی بررسی سایت متوجه می شوید منش سیاسی سایت غیر از آن چیزی است که شما فرمودید.
سیّد
NORWAY
۱۶:۳۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
علی آقا!
اگر دنبال نظر موافق میگردی به آمار موافقین و مخالفین نظرها توجه کن.
بعضی وقتها برای موضوعاتی زدن یک دکمه بیشتر از نوشتن تاثیر دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۲۸
به نام دانشجو ها همزمان دو نامه یکی برای آقای رفسنجانی و یکین برای سید حس خمینی. و کاسه داغتر از آش می شوند طفلک دانشجو که در این موضوع اجازه دارد به صاحبان و پیشقراولان انقلاب نصیحت کنند ولی اجازه ندارند از بدبختی و رنج و فلاکتی که مردم با آن دست به گریبان هستند به مسئولین نامه بنویسند و از بیت المالی که در هفث سال اخیر به غارت رفته است حرفی بزنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۵۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲۵
این کثافت بازیا مال 598 است.حرام زاده اند ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۴
۲۴
سيدحسن خميني=پسرحضرت نوح
پاسخ
صابر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۴
۱۹
افراطيون صدمه شان بي حد وحصر هست /
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲۳
والا منم دانشجوی دانشگاه تهرانم!!! چرا یه نفر بسیجی باید به نمایندگی از من نظر بده؟!؟
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۵:۲۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
آقای به اصطلاح دانشجو آنهم از نوع ناشناس!
کمترین اتنظار از شما اینست که حداقل سواد فارسی خواندن را داشته باشید و به متون توجه نمائید.
نامه از طرف «بسیج» دانشجوئی دانشگاه «تهران» بوده نه از طرف تمام دانشجویان و تمام دانشگاه ها، لذا نامه آنها هیچ ربطی به شما دانشجوی ناشناس!!! نداشت و اینکه مواظب باشید امر به شما مشتبه نشود که نکند شما هم بازی بودید ولی نظرتان را نپرسیدند.
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
الان بزرگان کیا بودند سید همون چندتا بوق
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲۲
سید حسن خمینی وآقای احمدی نژاد مردم شما را دوست دارند، حواستان باشد دور نخورید بصیرت بصیرت بصیرت ...
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۷:۱۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
برای قسمت اول پیامتان منفی گرفتید.
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
سید تو برای تمام پیامت منفی گرفتی
سیّد
NORWAY
۱۵:۲۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
دانشجو!
آب رو بریز همون جا که ...
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۲
۴
این تذکر بجا بود وحرف دل بسیجیان احسنتم.وای بر ما اگر هاشمی یا سید حسن پیشقراولان انقلاب باشند دیدیم و می بینیم امتحانشان در زمان فتنه وبعد از انشان را....
پاسخ
lمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۳
مرگ بر ضد ولایت فقیه-درود بر رزمندگان اسلام مرگ بر کسانی که دشمنان این نظام و انقلاب را همراهی میکنند.تا خون در رگ ماست خامنه ایی رهبر ماست . بترسید از روزی که آقا حکم جهادم دهد. بنیان دشمنان را بر خواهیم انداخت.
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲۲
لطف كنن اين چند دونه بسيجي از طرف ملت حرف نزنن..ملت سخنگو نميخواد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲۴
سيد حسن خميني دوستت داريم از ته دل
پاسخ
ادله اثبات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲۳
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
کی بوردت گیر کرده؟
اگر یکم از صحبتهای رهبر رو گوش میدادی و خوب دقت میکردی دیگه از این کپی پیست ها نمیکردی!
بچه شاه عبدالعظیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۶
۰
جناب آقای سید حسن مصطفوی نه سید حسن خمینی!
گرفتید مطلب رو
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
غلط کردی بچه ...
دکتر نجار هم همینو به سید حسن خمینی گفت یک ماه از جلوی دوربین ها دور بود معلوم نبود چه بلایی سرش اومده.
برگزیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
احسنت الحق که بچه محلیم!!!
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲
اولا کسیکه حیا نداره ایمان نداره.ایناهرچه نوشتن درشان ولیاقت خودشون بود.ثانیا انروز من اونجا بودم انها که شعارمیدادند اندک بودندواکثرمردم ازین قضییه ناراضی بودند.عیب اینا اینه که فکرمیکنند اگرکسی مخالفشونه باید بزنه توگوششون.
پاسخ
محمدعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
سید حسن نصر الله
نتیجه روح الله
پاسخ
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲
آفرین بر نویسنده ی این مطلب : آنانکه فرزندان پیامبر ( ائمه ) را به شهادت رساندند امروز نوه ی امام خمینی آن بزرگمردتاریخ اسلام را آزار می دهند . چرا اندکی فکر نمی کنید کوفه صفت های زمان . دل امام خامنه ای هم از دست شما خودسران پر است .
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
سید حسن بصیرت بصیرت.
ای کاش تو هم مانند هم نامت سید حسن نصرالله اندکی بصیر بودی نه اینکه دنباله رو پسر عموی خودت که وی نیز نوه حضرت امام بود نمیشدی. ایا حسین خمینی منحرف نشد.
پاسخ
رحیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
بابا پسر حضرت نوح که پیغمبر خدا بوده عوضی شد و خود خدا زد پس کلش این که نوه امامه همان امام بزرگی که اون یکی نوه اش که پسر شهید حاج آقا مصطفی بود واون هم عوضی شده بود وقتی دستورداداونو از مشهد تحت الحفظ بیاورند واگر ... بازی درآورد اونو با تیر بزنند خوب چرا یک عده ای از برخورد ... ناراحت میشوند.... ضمنا دانشجویان عزیز درست گفته اند اگه این ... امام رو دوست داشت زمان حاکمیت دوم خردادی ها که آن همه به امام و دین وخدا وپیغمبر خدا علنی و در روزی نامه ها توهین می شد ... نمی گرفت.
پاسخ
ناشناس
SWITZERLAND
۱۸:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
کسانی که سخنرانی شخصیتها رو قطع می کنن چه اصولگرا باشن چه اصلاح طلب آشوبگرند.فضای باز سیاسی یعنی اینکه هرکسی بتونه حرف خودش رو به راحتی بیان کنه.نه اینکه با سروصدا و اغتشاش مانع سخنرانیش بشن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
معیار حال امروز افراد است امام خمینی
پاسخ
بسیجی دهه قبل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۲
همه بدبختی های ما مال تندروی هاست وشاخی که توی جماعتی خام وبی تجربه وپرشور می گذارند وآنها هم هرچه می خواهند تحت لوای دانشجو می گویند
پاسخ
راد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
چرا چشمانتان را برحقیقت بسته اید کمی به خود بیاید ببینید امام خمینی چه گفته است او بی خود نیامد وبرای همه پیامی داشت شما باید کمی هم به آرمان های ملتتان نگاه کنید ای فرزندان ایران
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها