أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۰۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۳۰ مهر ۱۳۸۹
سايت افتاب نيوز وابسته به حسن روحاني كه اصلي ترين منبع هدايت و حمايت از حملات به دولت و تخريب نظام و تضعيف فعاليت هاي ضد استعماري نهادهاي مختلف كشور است اين روزها با توجه به تجمع گسترده روزنامه نگاران وابسته به جريان فتنه در آن اهانت ها و تخريب هاي خود را دو چندان كرده است. اين در حالي است كه مروري بر مواضع اين روزنامه نشان مي دهد كه از ابتداي دولت نهم تا به امروز وظيفه اصلي آفتاب نيوز انتقال مواضع ضد انقلاب و تخريب قواي حاكم بر كشور بوده است.

به گزارش بولتن:‌ اين سايت كه از زمستان 83 يعني چند ماه پيش از آغاز به كار دولت نهم شروع به كار كرده است در اين مدت تمامي عمّ و غمّ خود را مصروف بر ضربه زدن به دولت و تضعيف و زير سوال بردن دستگاه هاي حاكميتي واجرايي كرده است به گونه كه خبرها و مطالبي كه تنها در سايت هاي مسدود شده ضد انقلاب مشاهده مي شوند به راحتي دراين سايت قابل دسترسي بوده و مطالب آنها منتشر مي شود. در ادامه براي روشن تر شدن فعاليت هاي تخريبي و برنامه ريزي شده اين سايت به تعدادي از اين موارد اشاره مي كنيم.

1-    در حالي كه در سال 85 تمامي رسانه هاي موافق و مخالف از سفر دكتر احمدي نژاد به آمريكا اظهار رضايت و شگفتي مي كردند سايت آفتاب با انتشار مطلبي درباره توقيف روزنامه ايران به خاطر انتشار كاريكاتور اهانت آميز توسط كاريكاتوريست ضد انقلاب، مانا نيستاني نوشت: " وقیف چند ماهه روزنامه «ایران» در کنار همه حاشیه‌هایی که داشت و اختلافاتی که میان احمد خادم‌المله مدیر عامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی با حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل داد و در نهایت به استعفای خادم المله انجامید، دستاورد دیگری هم برای احمدی نژاد و دولتش به همراه داشت. یک دستاورد تبلیغاتی! ماجرا از این قرار است که احمدی نژاد در جریان سفر اخیر خود به آمریکا، در پاسخ به خبرنگاران و نیز کارشناسان این کشور درباره محدودیت آزادی بیان در ایران توقیف چند ماهه روزنامه «ایران» (بعنوان روزنامه رسمی دولت) را مستمسک پاسخ به انتقادات قرار داد."

2-    در ايام انتخابات رياست جمهوري سال گذشته و در ماه هاي باقي مانده به 22 خرداد اين سايت به صورت رسمي وظيفه تبليغ و ترويج اهداف فتنه گران در زمينه تقلب در انتخابات و زير سوال بردن آراي مردم را دنبال مي كرد. آفتاب نيوز رسالت ويژه اي براي تخريب نهادهاي نظام بر عهده گرفته بود. به گونه اي كه دو ماه مانده به انتخابات با انتشار يك نظر سنجي در گوشه چپ سايت چنين سوال كرد كه ؛ آیا صدا و سیما عدالت رسانه ای را در انتخابات ریاست جمهوری رعایت می کند؟ براي اين سوال دو پاسخ بله و خيز قرار داده شده بود اما با مراجعه به صفحه داخلي جواب ها نكته عجيبي به چشم مي خورد . در صفحه نتایج گزینه اول که اتفاقا رای بیشتری نیز آورده به خیر و گزینه دوم به بله اختصاص یافته بود. از همين مطلب مي توان به نوع نظرسازي ها و اغتشاش اذهان اين سايت پي برد.

3-    سايت حسن روحاني كه از هيچ رخدادي براي ضربه زدن به نظام دريغ نمي كند و از انتشار بزرگترين نقاط قوت كشور استنكاف مي ورزد علاقه عجيبي به تقويت دوستان و هم فكران خود در انگليس و آمريكا دارد. سایت متعلق به حسن روحانی در اقدامی سوال برانگیز در سالگرد تولد ملکه الیزابت در یک گزارش تصویری علقه پنهان خود را نسبت به بریتانیای کثیف نشان داد. آفتاب در توضیحي در پایین عکس هایش چنین آورده است:" الیزابت دوم یا الیزابت الکساندرا مری ویندسور متولد ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ رئیس دولت کشور پادشاهی متحد(بریتانیا) و پانزده کشور مستقل است که روی هم با عنوان قلمروهای همسود شناخته می‌شوند.امروز بیش از ۱۲۸ میلیون نفر در کشورهایی زندگی می‌کنند که او صدر حکومت آنان است. "
گفتنی است روحانی دکترای خود را از انگلیس دریافت کرده است.

4-    موضع سايت حسن روحاني درباره قتل ندا آقا سلطان. اين سايت در حالي كه اسناد و مدارك متعدد و پخش شده از سيما و شبكه هاي مختلف نشان از برنامه ريزي دقيق براي ترور ندا آقا سلطان داشت در مطالبي زنجيره اي اصرار داشت كه اين قتل از سوي نهادهاي نظام و يا وابستگان آنها صورت گرفته است.

5-    دم خروس رسانه هاي ضد انقلاب از سايت حسن روحاني.  سایت آفتاب نيوز در اقدامی عجیب خبر سخنان رهبر معظم انقلاب درجمع کارگزاران نظام را به سبک و سیاق رسانه‌های مخالف و معاند جمهوری اسلامی ایران تنظیم کرد. تیتر گزارش عنوان شده «سخنان مقام رهبری در جمع مسؤولان همزمان با عید مبعث» بوده و عباراتی همچون «رهبر جمهوری اسلامی»، اصطلاح مورد استفاده رسانه‌های غربی، در چندین نوبت در تنظیم این خبر آورده شده است. اين عبارت از الفاظ و تعابير اختصاصي رسانه هاي ضد انقلاب مي باشد.

6-    تحريف و ارائه اطلاعات نادرست درباره پرونده موسوم به جاسوسي هسته اي نيز از ديگر شاهكارهاي است سايت است. اين سايت سخنان سخنگوي قوه قضائيه را تحريف كرده و با انتشار خبرهايي مدعي تبرئه متهم پرونده شده بود.

7-    انتشار خبرهاي هتاكانه متعدد در اين سايت مانند: "يكي از سران فتنه : « دولت دهم ،دولت سیب زمینی و دولت مردم فریب نیست دولت دهم، ، دولت رمالی و کف بینی نیست» 22/2/1388 ، مسیح مهاجری مشاور رییس تشخیص مصلحت: « از شورای نگهبان می خواهم در انتخابات ریاست جمهوری آینده، محمود احمدی‌نژاد را به‌ دلیل دروغ‌گویی ردصلاحیت کند او رجل سیاسی نیست.هیچ یک از دولت های گذشته به اندازه این دولت نسبت به رهبری بی اعتقاد نیست.این دولت فضایی ایجاد کرده که هیچ کس جرأت انتقاد از آن را ندارد» 13/2/88 ، عماد افروغ عضو ستاد انتخاباتی موسوی: « بی صداقتی، دوروغ ،ریا ،توهین به شعور سیاسی مردم ،تحجر ،سطحی نگری از خصوصیات مدیریتی احمدی نژاد است»28/2/1388 و بسياري خبرهاي ديگر...

8-    سایت نزدیک به حسن روحانی همچنين با انتشار مطلبي دولت نهم را دولتی بی‌کفایت دانست و حامیان احمدی‌نژاد را "کم‌تعداد" و  "هوچی‌گر" توصیف کرد که اقدام به دروغ‌پراکنی می‌کنند. سایت خبری "آفتاب نیوز" در یادداشتی دولت نهم را دولتی "بی‌کفایت" توصیف، و تهدید کرد "کاری نکنید که اسناد بی‌کفایتی هایتان را منتشر کنیم"!نویسنده این مطلب آنچنان که از گفته های حسن عباسی به خشم آمده، حامیان احمدی‌نژاد را افرادی "کم‌تعداد" و "هوچی‌گر" لقب داد که با "تأسی" به رئیس‌جمهور و "دروغ‌پردازی‌های مکرر"، در حال ایجاد فضای مناسب برای ادامه "این‌گونه تقلاها" در آخرین روزهای دوره مأموریت دولت نهم هستند. حمله حسن روحانی به دنبال بخشی از سخنان عباسی در گفت‌وگو با وطن امروز انجام گرفت که وی در این مصاحبه از "قول تعلیق 10 ساله حسن روحانی به جک استراو" خبر داده بود .سایت "آفتاب نیوز" با دروغ خواندن سخنان عباسی اعلام داشت که "هیچ زمانی برای تعلیق ذکر نشده و هیچ‌کجای مذاکرات که اسناد مربوط به آن در شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه و سایر مراکز موجود است، این موضوع را تأیید نمی‌کند."

9-    تلاش ويژه براي زير سوال بردن دستاوردهاي علمي نظام مانند ماهواره اميد. سايت آفتاب نيوز نتوانست ناراحتي خود را از موفقيت دولت نهم و دكتر احمدي‌نژاد در پرتاب ماهواره اميد اظهار نكند! اين سايت كه پيش از اين نيز با اخبار رسانه‌ها‌ي دست چندم خارجي، موفقيت‌هاي هسته‌اي دولت نهم و راه‌اندازي تعداد عظيم سانتريفيوژ‌ها را زير سؤال برده بود، اين‌بار خبري از يك سايت دست چندم اكرايني منتشر كرد و در مورد اینکه آیا چنین ماهواره‌ای اصلاً پرتاب شده است یا خیر، ابراز تردید کرد!

10-     انتشار خبرهاي كذب متعدد درباره دولت مانند خبر تشكيل شوراي انتشار افكار احمدي نژاد! كه ازاساس دروغ بوده و متاسفانه مراجع مسئول هيچ برخوردي با چنين خبرهايي نكردند.

11-    توهين هاي مكرر به دستگاه قضا و مقامات عالي رتبه آن نيز از ديگر عجايبي است كه به كرّات در اين سايت مشاهده مي شود.

12-    تنها مرجع رسمي اطلاع رساني درباره فتنه گران زنداني و تلاش هاي آشوب طلبانه بعضي از هم فكران و خانواده هاي آنان همين سايت آفتاب نيوز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها