أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۰۶۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
به مناسبت سالگرد حماسه 22 خرداد و یادآوری فتنه‌های تلخ آن ایام و با ادای احترام به اثر فاخر ابوالقاسم طالبی قطعه موسیقی با عنوان «قلاده‌های طلا» توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شد.

فارس، واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اعلام کرد به مناسبت سالگرد حماسه 22 خرداد و یادآوری فتنه‌های تلخ آن ایام و با ادای احترام به اثر فاخر ابوالقاسم طالبی قطعه موسیقی با عنوان «قلاده‌های طلا» تولید شده است.

این قطعه با شعری از محمدمهدی سیار شاعر جوان انقلاب و با صدای حامد زمانی و تنطیمی از امید رهبران تولید شده است که برشی از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

گفتنی است این کار یازدهمین اثر از مجموعه تولیدات دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با موضوع فتنه 88 است که به زودی رونمایی خواهند شد. 

همچنین مراسم رونمایی این قطعه با حضور ابوالقاسم طالبی، محمدمهدی سیار، حامد زمانی و وحید جلیلی برای اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

 

لينك دانلود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها