يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۶۱۹۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اعلام کرد که قطعه موسیقی قلاده های طلا  روز سه شنبه هفته جاری، ساعت 17 در تالار عمار رونمایی می شود.

در این برنامه حامد زمانی، ترانه سرا و خواننده جوان کشور با اجرای زنده قطعه قلاده های طلا به مردم، حماسه سازان 22 خرداد 88 و مظلومیت آنان در فتنه پس از آن و نیز به اثر سینمایی ارزشمند ابوالقاسم طالبی ادای احترام خواهد کرد.

همچنین در این برنامه ابوالقاسم طالبی، محمد خزاعی، محمدمهدی سیار، حامد زمانی و وحید جلیلی در مورد «رویش ها و فرصت های هنر انقلاب پس از فتنه 88» به گفتگو خواهند نشست.

قطعه قلاده های طلا با شعری از محمدمهدی سیار، تنظیم امید رهبران و با صدای حامد زمانی در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ساخته شده است.

لازم به ذکر است که این برنامه در  خیابان 16 آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک 60، تالار عمار دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها