يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۶۲۱۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تاسیس مجتمع ورزشی ـ گردشگری در شهر سرعین توسط علی دایی خبر داد.

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در رایزنی که با علی دایی در حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی داشتیم قرار شد این افتخار استان، دهکده المپیک و مجتمع بزرگ ورزشی و گردشگری را در 30 هکتار در شهر سرعین با نام "نورا دایی" احداث کند.

عضو فراکسیون ورزش و کارگری مجلس نهم به ملاقات خود با شهردار تهران در بهره‌مندی سرمایه‌گذران استان به ویژه در حوزه بازیافت از بانک شهر اشاره کرد و افزود: در این ملاقات قالیباف قول داد مکانی برای احداث حسینیه اردبیلی‌های مقیم تهران اختصاص دهند.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم به مذاکرات خود با مسئولان شرکت نفت و گاز پارسیان با هدف تسریع در استخراج نفت مغان اشاره کرد و گفت: در دیدار با رئیس دیوان محاسبات، تقویت مدیریت استان و بازرسی جدی از دستگاه‌های اجرایی را خواستار شده و همچنین پیگیر درخواست صنعتگران در مورد بهره‌مندی از عواید حاصله از قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شدیم.

منتخب مردم اردبیل در ادامه به برخی دیگر از ملاقات‌های خود با وزیر اقتصاد و وزیر کشور برای تقویت مدیریت استان و حمایت از استاندار اردبیل اشاره کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به سؤالی در مورد ضرورت حضور در کمیسیون صنایع و اولویت این حضور ابراز داشت: تلاش کردیم با عضویت در کمیسیون صنایع در دفاع از حق و حقوق صنعتگران و تولید‌کنندگان در این حوزه یاریگر آنها بوده و از این ظرفیت در توانمند کردن صنایع کشور و استان استفاده کنیم به طوری که تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های موجود را احیا و در جذب سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی چندین کارخانه مادر در استان اردبیل تلاش کنیم.

پیرموذن همچنین از برگزاری همایش صاحبان صنعت و تولید استان با همراهی سرمایه‌گذاران و همچنین حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس در اردبیل خبر داد و گفت: در حد توان در این کمیسیون سعی خواهم کرد ضعف‌ها و خلا‌های استان را پوشش دهم.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم در پایان سخنان خود وظیفه ذاتی نمایندگان را قانون‌گذاری و نظارت برشمرد و افزود: در مدت چهار سال تلاش خواهیم کرد نه تنها وکیل‌الدوله نباشیم بلکه شایسته‌ترین نماینده مردم استان در مجلس باشیم تا جایگاه و منزلت این استان نیز روز به روز ارتقا یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها