يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۶۲۵۹۲
زمان انتشار: ۰۲:۰۲     ۰۲ تير ۱۳۹۱
همه اعضای کادر پرسپولیس 91 ، ساعت 9 صبح روز شنبه در ورزشگاه 91 حاضر می شوند.

خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان که تیم کهکشانی اش برای بازی های لیگ 91 تنها یک مربی کم دارد ، درحالی که به دنیزلی تنها تا روز دوم فروردین فرصت داده ، سوم فروردین ماه راهی تمرین پرسپولیس می شود تا تیم جدید را رونمایی کند. در خبر سایت پرسپولیس آمده است:«سردار محمد رویانیان صبح روز شنبه سوم تیر ماه در محل تمرین سرخپوشان حضور خواهد یافت و از نزدیک با هواداران، ملی پوشان، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو خواهد کرد. پیش از این قرار بود ملی پوشان صبح و هواداران بعدازظهر شنبه در تمرین سرخپوشان حضور یابند اما پس از آن، با تصمیم مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ورود هواداران از صبح روز شنبه در تمرینات بلامانع اعلام شد.»

هیچ بعید نیست که رویانیان صبح شنبه ، مربی تیمش را هم در محل تمرین به طرفداران معرفی کند یا حتی این مربی در آن ساعات در محل تمرین حاضر شود. رویانیان و مسئولان پرسپولیس قصد دارند تا تمرین شان در روز شنبه ، جشنی بزرگ باشد در روز پاسدار و اعیاد مبارک شعبانیه . روزی که یک به یک ستاره های پرسپولیس قرار است روبروی سردار بایستند و او به مانند سال های فرماندهی  از آنها سان ببیند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
فروردین چیه ؟ منظورت تیرماه است !!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها