کد خبر: ۶۲۸۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۳ تير ۱۳۹۱
یادداشت وارده در پاسخ به مطلب درج شده در پایگاه ۵۹۸:
برادران ما در سایت ارزشی 598 طی درج مطلبی با عنوان " باز هم دشمن در کمین نیروهای انقلاب " مدعی شده اند که دشمن درصدد سوءاستفاده از حرکت عدالتخواهانه روحانی مبارز و نستوه دهه چهارم انقلاب، حجت الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی است. استناد نویسنده یا نویسندگان مقاله مذکور، مطلبی است که منتسب به فعالین جنبش فتنه بوده و در یکی از صفحات مجازی با عنوان " تولد دیگر یک جنبش سبز " منتشر شده است.
به دنبال انتشار مطلبی با عنوان " باز هم دشمن در کمین دلسوزان انقلاب" ، حمید مشتاقی نیا از طلاب حوزه علمیه قم و از دوستان حجت الاسلام جهانشاهی در مطلبی پاسخی را در خصوص موضوع مطرح شده نوشته اند که یک نسخه از آن را برای درج در اختیار پایگاه 598 قرار داده اند که در ادامه می آید:

برادران ما در سایت ارزشی 598 طی درج مطلبی با عنوان " باز هم دشمن در کمین نیروهای انقلاب " مدعی شده اند که دشمن درصدد سوءاستفاده از حرکت عدالتخواهانه روحانی مبارز و نستوه دهه چهارم انقلاب، حجت الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی است. استناد نویسنده یا نویسندگان مقاله مذکور، مطلبی است که منتسب به فعالین جنبش فتنه بوده و در یکی از صفحات مجازی با عنوان " تولد دیگر یک جنبش سبز " منتشر شده است.

شناخت حقیر از رویکرد ارزشی برادران فعال در سایت 598 و نیز فحوای مطلب مورد نظر قرینه ای است بر حسن نیت دوستان ما در این سایت؛ اگر چه اصل استناد مذکور بنا به دلایلی از نظر راقم این سطور مخدوش به نظر می رسد.

این موضوع که در فعالیت های عدالتخواهانه باید به گونه ای رفتار کرد که بهانه ای به دست دشمن نیفتد و نیز توصیه به مسئولان در خصوص برخورد منطقی با نیروهای انقلاب به منظور پیشگیری از تبدیل دوستان انقلاب به دشمنان لجوج، مطلبی درست و قابل قبول می باشد.

پرسشی در این بین مطرح می شود که طرح آن به تنهایی می تواند پاسخی مناسب برای شبهه در عملکرد و جهت گیری های عدالتخواهانه حجت الاسلام جهانشاهی باشد. حجت الاسلام جهانشاهی یا همان طلبه عدالتخواه سیرجانی چند سالی است که در رسانه های انقلابی جایگاهی پیدا کرده و نام او در صدر اخبار مربوط به جبهه عدالخواهی به نیکی می درخشد. او بارها در جریان فعالیت های خود محاکمه شده و به زندان افتاده است. دانشجویان و طلاب بسیجی و عدالخواه بارها در حمایت از حرکت تاریخ ساز وی به خروش آمده و مسئولان امنیتی و قضایی را به خاطر برخوردهای توجیه ناپذیر با این روحانی جهادگر، شماتت کرده اند. پرسش اصلی این جاست که در تمام این کش و قوس ها رسانه های ضد انقلاب چه جایگاهی داشته و چه موضعی برگزیده اند؟ دوستان اهل رسانه به خوبی می دانند که لااقل پس از شکل گیری فتنه شوم 88 رسانه های نوشتاری و صوتی و تصویری دشمنان قسم خورده انقلاب از هر فرصتی برای حمله به ارکان انقلاب استفاده کرده اند. کیست که نداند بوقچی های تبلیغاتی دشمن حتی از مصادره مواضع دلسوزانه برخی از مراجع و ائمه جمعه و پیشکسوتان انقلاب به نفع اهداف خائنانه خود دریغ نورزیده اند؟

اما به راستی چرا همه این رسانه ها همپای بسیاری از رسانه های سیاست زده داخلی در قبال برخورد با طلبه سیرجانی در حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام و این اواخر در شهر اهواز سکوت اختیار کرده اند؟! البته جالب است بدانید گاهی برخی رسانه های بیگانه و وطن فروش به طور گذرا به موضوع اعتراضات عدالتخواهانه حجت الاسلام جهانشاهی اشاراتی داشته اند؛ اما در همین معدود اشارات خود حرکت وی را به دلیل حمایت قاطع ایشان از انقلاب و رهبری عظیم الشان یک حرکت دولتی و حکومتی تلقی نموده اند. ...

آیا باز هم کسی می تواند ادعا کند که ضدانقلاب از قیام عدالخواهانه این روحانی شجاع و آزاده غیور جنگ نرم، سوءاستفاده می کند؟ خدا می داند به رغم تمام برخوردهای سخیف و زننده معدودی از مهره های بی تقوای امنیتی هنوز این روحانی با بصیرت، زبان به شکوه نگشوده تا مبادا دل ضدانقلاب را برای لحظه ای شاد کرده باشد.

حالا بگذارید یک بار هم ما در جایگاه مدعی بنشینیم و دوستان رسانه ای را به چالش بکشانیم.

به راستی رسانه های ارزشی و مدعی اصولگرایی چقدر در پوشش خبری مجاهدات این روحانی نستوه به خود زحمت داده اند؟ امروز در جدی ترین پایگاه های خبری – تحلیلی کشورمان اخبار نقل و انتقال های لیگ برتر و قر و نیم قرهای بازیکنان نفت خور و خط و نشان های پایان ناپذیر فتح الله زاده و رویانیان در صدر خبرها و تحلیل ها قرار گرفته است اما دریغ از اختصاص یک ستون به دیدگاه ها و مواضع طلاب و دانشجویان عدالتخواه.

همه این اتفاقات در حالی است که حرکت عدالتخوانه جوانان بسیجی بارها مورد تاکید و حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است. گلایه دردناک مقام معظم رهبری در خصوص فساد بانکی اخیر را از یاد نبرده ایم آن گاه که ایشان فرمود اگر به توصیه های وی در باره مبارزه با مفاسد اقتصادی عمل می شد کار به این جا نمی رسید.

امثال حجت الاسلام جهانشاهی چه دغدغه ای غیر از عمل به منویات مقام معظم رهبری داشته اند؟ به راستی اگر رسانه های مدعی اصولگرایی با این قشر از جوانان فدایی انقلاب همنوا می شدند آیا تحقق مطالبات رهبری عزیز سهل الوصول تر نمی گردید؟

حجت الاسلام جهانشاهی مدت هاست که اعلام کرده است دغدغه او اهمال مسئولان دربرخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی و اژدهای هفت سر فساد و تبعیض است اما جالب است که هنوز برخی از رسانه های ارزشی هنگام پرداختن به اخبار مرتبط با ایشان مطالبه وی را در مقابله با زمین خواری های سیرجان خلاصه می نمایند.

کلام آخر این که اگر روزی هم کسی پیدا شود که بخواهد قیام عدالتخواهانه این روحانی مبارز را به نفع ضدانقلاب مصادره کند مقصر اصلی رسانه های ارزشی ما هستند که نتوانستند با پوشش مناسب حرکت این روحانی مجاهد به همگان نشان دهند که حجت الاسلام جهانشاهی هر صحبتی که به زبان می آورد تکیه بر مطالبات ولایت داشته و خود را فدایی بی چون و چرای عدالت و ولایت می داند.

اگر رسانه های ارزشی فارغ از تنازعات جناحی، از بصیرت بالایی برخوردار بودند به جهانیان نشان می دادند در روزگاری که بیداری ملت ها سقوط حاکمیت ها را نشانه رفته است بیداری مردم ایران آرمانی جز پافشاری بر اصول خدشه ناپذیر اسلام و انقلاب و احیای ارزش های فراموش شده و مورد تاکید اسلام و رهبری گرانقدر را تعقیب نمی کند.

یاران ولایت بر این باورند که اگر ضعف و کژی در بخشی از مجموعه ها دیده می شود تنها نشأت گرفته از قدرناشناسی نعمت انقلاب و سستی در عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و اصلاح این کژی ها راهی جز احیای گفتمان اصیل انقلاب اسلامی که بر پایه عمل به آموزه های شریعت و تبعیت محض از اوامر ولایت فقیه استوار است، نخواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۱۴
۱۳
لبیک یا خامنه ای
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۳
۱۹
فکرش را بکنید وقتی به جای مطالبه گری که مقام معظم رهبری فرموده بودن ، پا را فراتر بگذاریم و بجای آنکه از نهادهای مرتبط مطالبه گری کنیم آنها را زیر سوال ببریم و دست به اقدامات اعتراضی (مثل نام وبلاگی که اخبار طلبه سیرجانی را پوشش می دهد"قیام یاران" کنیم) که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود .
وقتی یک حزب اللهی بخودتش حق داد که راهپیمایی اعتراضی کند بدون اجازه قانونی چرا دیگر نباید چنین حقی بخودشان بدهند پس این همه مقام معظم رهبری دستور به التزام قانون می دهد چه می شود؟
یعنی نمی شود بدون آنکه قانون را زیر پا بگذاریم مطالبه گری کنیم؟
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۱
۹
۷
راهپیمایی عدالت خواهی طلبه سیرجانی بر اساس فرمایشات ومطالبات امام خامنه ای مبنی بر مطالبه عدالت بوده است
امام خامنه ای فرموده اند:
عدالتخواهی باید فرهنگ عمومی ملت ما بشود.

_ مردم باید رفتار مسئولان، دولتمردان، برگزیدگان وکسانی را که درجامعه اثر گذارهستند زیر نظر داشته باشند، خطاست اگر خیال کنیم که ما مسئولیت را بدست کسانی سپرده ایم وآنها مسئولند، ما برویم مشغول کار وزندگی خودمان باشیم،وبه کار آنها کاری نداشته باشیم، نخیر، اگر این طور شد، ملت ضرر خواهد کرد، اگر غفلت واقع شد، حوادث غلبه خواهد کرد. 19/10/79

در جایی دیگر می فرمایند:
_ امر به معروف ونهی از منکر حوزه های گوناگونی دارد که مهم ترینش حوزه مسئولان است، یعنی شما (مردم) باید مسئولین را به معروف، امر و از منکر، نهی کنید. 25/9/79

طلبه سیرجانی ویاران ولایت نهاد های مربوط زیر سوال نمی برند واتفاقا از آنها مطالبه میکنند.
ادامه دارد...
پاسخ
مقداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۱
۶
۵
واقعا برای دوستمان در 598 متاسف هستم
آقای ناشناس ما که می شناسیمت
بروید مطالبه کنید
وقتی رویه قضایی در پرونده زمین خواری سیرجان بعد از این همه سال و با مطالبه جدی طلبه عدالتخواه راه به جایی نمی رود، شما هم به کمیسیون اصل 90 ، دیوان عالی، اداره امنیتی ، بازرسی قوه قضائیه ، بازرسی ریاست جمهوری ، دادستان کشور، شورای عالی قضات و ده ها جای دیگر بنویس ؛ تا صبح دولتت بدمد !!! بدم می دمیم
بندگان خدا
اگر قرار بود به رویه عدالتی باشد که اصلا مفسده ای اتفاق نمی افتاد!
خیلی نفستان از جای گرم بلند می شود
چند سوال :
شما شهید پیروی را می شناسید؟ شهید مبارزه با زمینخواری های شمال که سرش را متاسفانه یک زمینخوار دولتی در سالهای اصلاحات از تن برید! و قاتلان او هنوز در خیابان های شهر جولان می دهند!
شما می دانستید زمینخواری های سیرجان بزرگترین زمینخواری دهه سوم انقلاب بود؟! و با پیگیری های طلبه عدالتخواه تنها دو کارمند جعل اسناد به محکمه افتادند! و دانه درشتها آزادند؟!
آیا اسناد زمینخواری های عظیم استان گلستان به دست شما رسیده ؟
آیا می دانید در همین مجلس اخیر نماینده ای با حکم ... اعتبارنامه اش تصویب شده ؟
و آیا آیا آیا هایی که باید همین طور بپرسم ؟

بهتر است دوستان به امید کسان ننشینند و دست بجنبانند تا آقا از این غربت دربیایند

بیدار شو برادر
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۱
۱
598 تاسف
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۳
۰
دستگیر ی طلبه نوجوان بسیجی محسن شیرازی ومسئول سایت قیام یاران ولایت توسط دادگاه ویژه روحانیت قم وتحصن طلبه سیرجانی وطلاب انقلابی عدالت خواه قم درکنار ساختمان دادگاه ویژه روحانیت امروز 8 تیرماه درهفته قوه قضائیه....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها