يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۶۳۱۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۰۵ تير ۱۳۹۱
مرجع خبری پرسپولیس، پس از آنکه هواداران پرسپولیس در تمرین روز گذشته از مدیرعامل باشگاه خواستند برونو متسو فرانسوی را از میان گزینه های سرمربیگری این تیم حذف کند، رویانیان موضع گیری تندی در این خصوص داشت.

در شرایطی که رسانه های نزدیک به دولت از جمله خبرگزاری فارس و ایرنا حمایت علنی خود را از برونو متسو برای هدایت پرسپولیس آغاز کرده اند، محمد رویانیان اقدام اخیر هواداران را تخریب این مربی فرانسوی می داند و آن را هدفمند در جهت فضاسازی توصیف می کند.

این در حالیست که روز گذشته سایت باشگاه پرسپولیس اقدام به نظرسنجی از هواداران از میان سه گزینه هدایت این تیم کرده بود و ساعتی پس از آنکه نتایج نظرسنجی با آرای زیاد خوزه مانوئل و گابریل کالدرون و اختلاف فاحش این 2 مربی با گزینه متسو مواجه شد، مسئولان سایت باشگاه نتایج نظرسنجی را از دید عموم پنهان کردند!

علاوه بر این اما، دیگر نظرسنجی های اینترنتی هم نتیجه ای مشابه را نشان می دهد! عدم اقبال عمومی هواداران نسبت به گزینه برونو متسو وقتی با شعار هواداران در تمرین دیروز و پخش اعلامیه از سوی آن ها مواجه شد با واکنش تند خبرگزاری های نزدیک به دولت و البته سردار رویانیان مواجه شد.

خبرگزاری فارس این اقدام را از سوی عده ای "ناشناس" عنوان کرد که پس از پخش این اعلامیه ها با خودرو شخصی ار ورزشگاه درفشی فر متواری شده اند! به راستی چرا باید عده ای پس از اعلام نظرشان در خصوص یکی از گزینه های هدایت پرسپولیس از کمپ تمرینی تیمشان متواری شوند؟ 

علاوه بر فارس، خبرگزاری ایرنا هم فضاسازی بسیاری در حمایت از این مربی فرانسوی انجام داده است. خبرگزاری دولت دقایقی بعد از خداحافظی مصطفی دنیزلی از پرسپولیس خبر حضور قریب الوقوع متسو در این تیم را در حالی منتشر کرد که تنها ساعتی بعد رویانیان در گفت و گو با خبر 18:45 سیما شانس هر سه گزینه را برای هدایت پرسپولیس برابر دانست.

سئوال دیگر اینکه برونو متسو فرانسوی که آخرین قرارداد خود را با الغرافه قطر با رقمی در حدود 5.5 میلیون دلار (نزدیک به 10 میلیارد تومان) امضا کرده بود و البته از این تیم اخراج شد، چگونه حاضر است با قراردادی 800 هزار دلاری هدایت پرسپولیس را برای یک فصل به دست بگیرد؟! 

آیا رویانیان نمی داند علت مخالفت هواداران با متسو در نظرسنجی سایت باشگاه و شعارها در ورزشگاه درفشی علیه این مربی چیست؟ آیا مدیرعامل پرسپولیس نمی داند واسطه مذاکره اش با این مربی فرانسوی همان مدیر برنامه ممنوع الفعالیت است که شرایط حضور تومباکوویچ را در استیل آذین فراهم کرد و این تیم را به ورطه نابودی کشاند؟

رویانیان که با خریدهای پرطمطراق و بمب هایش در فصل نقل و انتقالات، به یکی از محبوب ترین مدیران سال های اخیر پرسپولیس بدل شده بهتر نیست همچنان به گفته خودش نماینده 40 میلیون طرفدار پرسپولیس بماند و اسیر جوسازی های اطرافیانش نشود؟ 

رویانیان این روزها آنقدر نزد هواداران تیمش عزیز است که مدیران و مربیان و بازیکنان حریف در بنر جشن آغاز تمرینات به احترامش خبردار بایستند و هواداران با شعارهای رنگارنگ از مدیر موفق سرخ ها تقدیر کنند که به واقع با توجه به عملکرد رویانیان تا به امروز به نوعی حق مطلب را در خصوص او ادا کردند. 

اما مدیرعامل سرخ ها در بزنگاه یک انتخاب سرنوشت ساز و تاریخی باید هنر مدیریت خود را بیش از پیش نشان دهد. آیا سردار از خود پرسیده که چرا برونو متسو فرانسوی از سال 2008 در هر تیمی فعالیت کرده است به جدایی و اخراج منجر شده؟ آیا رویانیان از خود سئوال کرده است با ندیده گرفتن موفقیت سنگال مقابل فرانسه و قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا که تاریخ آن 8 سال به عقب باز می گردد، این مربی فرانسوی چه موفقیت قابل ذکری در این سال ها به دست آورده؟ 

آیا قهرمانی در جام خلیج فارس در حضور تیم های درجه چندم حاشیه خلیج فارس افتخار است؟ آیا رویانیان از خود پرسیده که این مربی پرآوازه البته به زعم اطرافیان باشگاه، چطور یک بازنده مطلق در مقابل همین مربیان سنتی ایرانی از جمله امیرقلعه نویی بوده و در شکست خوردن مقابل این مربی ایرانی هت تریک کرده است؟! 

رویانیان امروز بیش از آنچه خودش تصور می کند برای ما و هواداران پرسپولیس عزیز است، به همین خاطر است که دوست نداریم همه کارهای بزرگ سردار در این مدت با یک انتخاب نادرست به کابوس بدل شود. 

عدم نمایش نتایج نظرسنجی سایت باشگاه راه حل مناسبی نیست، همانطور که نمی توان نتایج سایر نظرسنجی ها، شعارهای هواداران و درخواست های پرشمار برای حذف این گزینه از میان سایر گزینه های هدایت پرسپولیس را جوسازی و فضاسازی خواند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها